Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

Perełka
Ale mi się podoba to "Cześć Kawko". ..Serio.

Re: Piosenki przed snem.....

Perełka napisał/a
Ale mi się podoba to "Cześć Kawko". ..Serio.
Mnie też, nawet bardziej mi się podoba niż "Kawusiu" :)

Re: Piosenki przed snem.....

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
O dzięki ,mało w zasadzie istotnych szczegółów,ale dziękuję za zaangażowanie.Może kiedyś się pojawi to pogadamy .Miłego wieczorku dla Ciebie i forumowiczów;)))
Nie ma za co, nic innego nie udało mi się znaleźć na ten temat :)

Re: Piosenki przed snem.....

Mała

Hrdza - Stefan

DOMINIKzZDS - Czy masz na to wpływ

Beethoven - Für Elise (Klutch Dubstep Trap Remix)

Françoise Hardy - Comment Te Dire Adieu LWT 1969 (UK Performance)