Po co mężczyźnie kobieta?

Natalia
Ona jest wyposażeniem jego WNĘTRZA.

Re: Po co mężczyźnie kobieta?

Ryo2
Coś w tym jest skoro powstała z męskiego żebra ;)

Re: Po co mężczyźnie kobieta?

Natalia
no tak, najpierw trzeba skorzystać z praw objawionych.
Bóg ulepił Adama, a potem Adam stworzył z żebra kobietę. Zastanawia w takim razie jak stworzyli dziecko taką metodą rzeźbienia...

Re: Po co mężczyźnie kobieta?

Uciekająca
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Natalia
Ilum na Atlantydzie pisze że jest potrzebna do wychędożenia i do adrenaliny i zabawy, ot :)

Re: Po co mężczyźnie kobieta?

Natalia
czyli do odreagowania. Niebezpieczne związki.

Re: Po co mężczyźnie kobieta?

Lwiczka9
Sliski temat Natalio:) Kobieta "słuzy" męzczyznie do róznych celów,ale jako feministka oburzam sie na takie stawianie sprawy;) Słuzymy sobie wzajemnie:) Taki Diego wielki artysta,a Frida Kahlo wieksza wg mnie,ale swiat to on "omamił" swa tworczoscia. Jestem za Frida:)
https://www.youtube.com/watch?v=-CTM7FcY1LE

Re: Po co mężczyźnie kobieta?

Natalia
Podobnie jest z kobietami. Akurat przytoczona Frida pokazuje to genialnie na obrazie - Diego w jej głowie. Bez niego nie byłaby Fridą.  Zwróć uwagę, że na jednym z ostatnich obrazów pokazuje siebie podwójną. Ta szczęśliwa to wszystko, co jest związane z Diego. I do tego mogą służyć mężczyźni kobietom...
Wybierasz się na wystawę?

Re: Po co mężczyźnie kobieta?

Natalia
Aaa...doczytałam, że wybierasz się. Napisz jakie wrażenia
123