Poczytajcie co na nowej atlantydzie się wyczynia.

Poczytajcie co na nowej atlantydzie się wyczynia.

Sputnik
Masakra opanowana przez wszechwolaków. Nie dziwię się, że tylko od dziś mogą tam pisać zalogowani. I dobrze bo Lothar miałby alibii. Co wypisał o prezydencie Gdańska? Cyt. "Jednego mniej". Konfidentem nie jestem ale to podlega pod paragraf.  Patostreamerzy z Torunia za coś takiego do aresztu trafili z zakazem streamowani. Poczytajcie o danielu magicalu. Lothar niczym się nie różni od patola.

Re: Poczytajcie co na nowej atlantydzie się wyczynia.

Sputnik napisał/a
[...]
Czytałem to lotharowe "jednego mniej" i dokładnie to samo sobie pomyślałem.

Tutaj jeden  z takich zatrzymanych przez policję patostrimerów:

Niżej inny filmik z tym samym osobnikiem:

Zobacz, jaki symbol ma wytatuowany na szyi i jak "godnie" go reprezentuje:

Re: Poczytajcie co na nowej atlantydzie się wyczynia.

Niestety w internecie można spotka więcej takich komentarzy:

Niestety w internecie można spotkać więcej takich komentarzy. I oczywiście każdy, kto zaprotestuje przeciwko takiej mowie nienawiści, jest dla nich antypolakiem i wrogiem ojczyzny.

Re: Poczytajcie co na nowej atlantydzie się wyczynia.

Ponizej przyklad publicznego znieważenia żalobników i agresja w stosunku do uczestników pogrzebu:

Są też głosy rosądku:

Magdalena Łukasiak: "skad sie w ludziach wzielo tyle glupoty i nienawisci?
jeszcze jakis czas temu takie poglady byly powodem do wstydu i powodowaly ostracyzm spoleczny a teraz widze,ze to powod do dumy 😡"

Tomek Wilk" "To się w głowie nie mieści ile w Polakach jest nienawiści do siebie samych 😢 to politycy sa winni nakrecania tej spirali nienawiści"

Piotr Tuka: "To kolejne przykłady na to jak wielkim zagrożeniem dla własnego narodu są te środowiska nacjonalistyczne. Życzenie śmierci tak wielu ludziom o tak szerokim wachlarzu poglądów , czyli większości społeczeństwa nie tylko świadczy o zrytym berecie. Mamy własnych talibów, własne ISIS."

Re: Poczytajcie co na nowej atlantydzie się wyczynia.

wróżka Indygo
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Witaj Sputniku. Jak to mówią -kiedy zamykają się jedne drzwi otwierają inne.

Re: Poczytajcie co na nowej atlantydzie się wyczynia.

MaryLou
Atlantyda ze swoimi faszystowskimi tresciami od dawna podlegała pod paragrafy KK. Dopoki dzban wode nosi...Paradoksem jest,ze moze ich upupic ich ukochana władza. Zadne tam PO,ubecja,komuchy. Miło patrzec jak wpadli we własne sidła.

Re: Poczytajcie co na nowej atlantydzie się wyczynia.

Sprawdzone
Ten post był aktualizowany .
[wymoderowano pomówienia]

Re: Poczytajcie co na nowej atlantydzie się wyczynia.

MaryLou
Kolejna spiskowa teoria..Przewidywalnosc do bólu. .Wracaj tam skad sie bierzesz,mykaj na atlante.Nic tu po tobie.  Zamknij sie w swiecie pisdowskiej ułudy,dotad niezle ci szło,wiec po co sie tu szwendasz. Guza szukasz?  aaaa...nuuuudaa z toba ...
123