Pomysły... Na prezent...

Sputnik
Niby sprawa prosta a jednak...
Pewien gówniak komunijny 500+ ma rytuał, którego szczerze nie lubię. Koperta odpada bo i tak tego nie poczuje.
Myślałem o szachach takich tradycyjnych. Aaale pod wpływem impulsu coś innego wpadło mi do łepytyny. Drzewo! Jakieś owocowe... Mieszka na wsi "wnuk Sołtysa" więc trudno będzie zaniedbać drzewostan. Co myślita o moim projekcie
Za kilka wiosen może doceni.
Muzyczka... (nie wiem czemu akurat ten utwór został posłany ale został.... No trudno co zrobić)

Re: Pomysły... Na prezent...

Kpt.Wojtek
Pomysl bardzo dobry ale... Drzewka owocowe najlepiej sadzic wiosna lub jesienia. Powinno to byc drzewko, ktorego owoce "komunista" lubi. No ale kto nie lubi czeresni czy gruszek;) Moreli i brzoskwin nie polecam bo sa bardziej wymagajace.
Te wieksze drzewka sprzedawane w donicach mozna podobno sadzic caly rok ale trzeba pamietac o czestym podlewaniu.

Co i jak zrobic jest pewnie w necie, poczytaj.

Pogadaj o tym z soltysem niech wybierze miejsce, wykopiesz dolek ale drzewko ma posadzic, zakopac i podlac dzieciak bo kiedys sie bedzie chwalil, ze to jego:)

Alleluja i do sadu!

Re: Pomysły... Na prezent...

Sputnik
Bardzo przydatna instrukcja 👍 Serio!
Wybór padł na śliwę kolumnową. Niech ma! Kiedyś doceni.

Re: Pomysły... Na prezent...

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

Bardzo męski pomysł, wiadomo drzewo, dom, syn...

Dla mnie niepraktyczny, chyba że dla sołtysa.
Przecież zanim to drzewo zacznie owocować, to chłopak pojedzie na studia. A jak już zbuduje swój dom, to już nie będzie mógł drzewa przesadzić na swoją działkę, bo będzie za duże.

No chyba, że przyczepisz do gałązek koperty z gotówką, to tak
🦋🦋🦋

Re: Pomysły... Na prezent...

Sputnik
Czas szybko leci...
Nim gówniak się ogarnie to stuknie trzydziecha a potem to jak z bicza strzelił! Przesyłam materiał w ciemno...
Góry...
https://youtu.be/UmHSGqLu1NQ