Potrzebny zasilacz do miotły ;)

Tosia
Hej Łobuzy ;) Moze mi doradzicie gdzie znalezc zasilacz do miotły? Bo chce sobie fruwac smigac na miotle tak mocno wieje ;)

Re: Potrzebny zasilacz do miotły ;)

Może zapytaj jakiejś czarownicy, Łobuzy niekoniecznie muszą wiedzieć ;)

Re: Potrzebny zasilacz do miotły ;)

Tosia
A gdziez taka wiedzme mozna spotkac? hmm w sumie kilka bab wiedzmowatych niestety znam ale czy maja zasilacze do miotły? Kiedys jak sprzatałam to tanczyłam z miotła.Słuchajac muzyki klasycznej albo utworow Cher.Wracajac do tematu tak pieknie wieje ze trzeba byłoby to wykorzystac w pozyteczny sposob i fruwac ;)Pozdrawiam

Re: Potrzebny zasilacz do miotły ;)

Wiedźmy są wszędzie, nie trzeba ich jakoś specjalnie szukać, Pozdrawiam ;)

Re: Potrzebny zasilacz do miotły ;)

markus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Tosia
Jeśli przez miotłę masz na myśli gitarę elektryczną to sprawdź sobie na http://sklep-muzyczny.com.pl/. Mają bardzo fajne ceny i duży wybór.

Re: Potrzebny zasilacz do miotły ;)

Tosia
Witaj
Kiedys grałam na gitarze ale nie elektrycznej.
Dziekuje.Wklejasz ciekawe strony.

Pozdrawiam