Powiem Wam,ze Łódz to fajne miasto..Odwiedziłam w końcu..Pałac Izraela Poznanskiego,perełka..

Re: Powiem Wam,ze Łódz to fajne miasto..Odwiedziłam w końcu..Pałac Izraela Poznanskiego,perełka..

Sputnik
Znam temat 🤩
Fajno Cię widzieć 👍

Re: Powiem Wam,ze Łódz to fajne miasto..Odwiedziłam w końcu..Pałac Izraela Poznanskiego,perełka..

Piotrkowska piekny spacer..5 godzin na nogach i opowiadanie o wieeelu kamienicach! Co za historyje!
Lodzkimi ściezkami. Piotrkowska od  Centrum do Placu Wolnosci...https://www.youtube.com/watch?v=l4mUND0Nt0Q
Mam mase zdjec,ale nie wklejam....

Re: Powiem Wam,ze Łódz to fajne miasto..Odwiedziłam w końcu..Pałac Izraela Poznanskiego,perełka..

mam przykrą wiadomość - aktualnie cały Plac Wolności jest rozkopany, wyglada jak w czasie wojny, jestem w szoku gdy to zobaczyłem - w ramach remontu usunięto wszelkie klomby kwiatowe, zerwane są wszystkie chodniki, wokół zwały ziemi, gruz i rumowisko - na środku placu " straszy " podkopany ze wszystkich stron pomnik Kościuszki - nie wiem kiedy powróci porządek w tym miejscu - wygląda to koszmarnie -  " wystarczy wpisać w google " lodz rozkopana ... " i zobaczyc zdjęcia z tego placu budowy - nie uwierzysz jak to teraz wygląda gdy porównasz je ze swoimi z wycieczki

Re: Powiem Wam,ze Łódz to fajne miasto..Odwiedziłam w końcu..Pałac Izraela Poznanskiego,perełka..

MaryLou
Mialam pecha, bo nie zobaczylam juz Placu Wolnosci w swej pelnej krasie/znam z fot czy filmow na YT/,juz byl rozkopany i zagrodzony////Ale czytalam o tych zamiarach wladz Lodzi wczesniej. Byl sprzeciw mieszkancow. Beda tam posadzone wokol ...wysokie drzewa...yyyyy

Re: Powiem Wam,ze Łódz to fajne miasto..Odwiedziłam w końcu..Pałac Izraela Poznanskiego,perełka..

wczoraj po poludniu doszło w mieście do poważnego wypadku komunikacyjnego - w okolicach al.Włókniarzy najechały na siebie 2 tramwaje jadące w tym samym kierunku - prawdopodobnie pojazdy pełne pasażerów  nie zachowały bezpiecznej odległości pomiędzy sobą - skutki tego wypadku są jak na taką stłuczkę tramwajową bardzo poważne bo rannych w różnym stanie zostało ok.35 osób - ( 23 osoby musiały być zawiezione do szpitali ) - na szczęście nie było ofiar śmiertelnych - przyczyny tego wypadku będzie badać specjalnie powołana komisja ps. mam nadzieję, że nie ta od Antoniego
123