Powiem Wam,ze Łódz to fajne miasto..Odwiedziłam w końcu..Pałac Izraela Poznanskiego,perełka..

Re: Powiem Wam,ze Łódz to fajne miasto..Odwiedziłam w końcu..Pałac Izraela Poznanskiego,perełka..

da®®io
tzn. ze byleś na Księżym Mlynie- kolo tej rezydencji czesto przechodzę, ale na herbatce tam jeszcze nie bylem - jakos się nie zlozylo

Re: Powiem Wam,ze Łódz to fajne miasto..Odwiedziłam w końcu..Pałac Izraela Poznanskiego,perełka..

Drapak
da®®io napisał/a
tzn. ze byleś na Księżym Mlynie- kolo tej rezydencji czesto przechodzę, ale na herbatce tam jeszcze nie bylem - jakos się nie zlozylo
Całkiem ładny Park tam za Pałacem :) poza tym osiedle pooglądałem i tę Fabrykę w Lofty zamienioną potem Biała Fabryka przedtem Szkoła Filmowa  Katedry na Piotrkowskiej i tak dalej  dwa dni byłem  ale wtedy Pałacu Poznańskiego nie zwiedziłem bo był w remoncie na Manufakturę czasu zabrakło trzeba nadrobić kiedyś. No i Centrum Nauki i Techniki EC1 mam w planach.

Re: Powiem Wam,ze Łódz to fajne miasto..Odwiedziłam w końcu..Pałac Izraela Poznanskiego,perełka..

strona o tym obiekcie -
//lodz.travel/convention/obiekty-konferencyjne/wille-i-palace/palac-herbsta/
ps. tak blisko siebie go mam, a nie znalazłem dotąd sposobności, zeby go odwiedzić - potwierdza się prosta prawda, że to turyści odkrywają zabytki a nie miejscowi- być może mieszkańcy Rzymu nie byli nigdy na Forum Romanum, a Ateńczycy nie znają Akropolu

Re: Powiem Wam,ze Łódz to fajne miasto..Odwiedziłam w końcu..Pałac Izraela Poznanskiego,perełka..

da®®io
Lw. ten link pasuje do tematu - ironia losu - Ty zwiedzilas ten pałac od wewnątrz, a ja go jedynie widuję idąc do Manufaktury
//lodz.travel/turystyka/co-zobaczyc/lodzkie-muzea/muzeum-miasta-lodzi/

Re: Powiem Wam,ze Łódz to fajne miasto..Odwiedziłam w końcu..Pałac Izraela Poznanskiego,perełka..

musialem te 2 powyższe linki nieco zamknąć, ale gdy się je wczyta w google to można w nie wejść i znaleźć galerię ciekawych zdjęć

Re: Powiem Wam,ze Łódz to fajne miasto..Odwiedziłam w końcu..Pałac Izraela Poznanskiego,perełka..

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
Teraz jaram sie finalem Real-liverpool z chlopakami ,wiec jutro cos skrobne o Lodzi.I zajrze do watku,dzieki raz jeszcze:) Stawiam na Real,choc serduchem za Liverpoolem:)
No i Real ma ten Puchar Mistrzów-Liverpool bezskutecznie "walił głową w mur" - to głównie bramkarz królewskich Courtois dał im zwycięstwo

Re: Powiem Wam,ze Łódz to fajne miasto..Odwiedziłam w końcu..Pałac Izraela Poznanskiego,perełka..

Sputnik
Cześć! Tęskno tu było bez Ciebie!
Miłego dziona :)

Re: Powiem Wam,ze Łódz to fajne miasto..Odwiedziłam w końcu..Pałac Izraela Poznanskiego,perełka..

da®®io
hej sputniku, dla higieny psychicznej muszę robić sobie takie cykliczne przerwy od netu - ta ostatnia z pewnych przyczyn była dość długa-na razie przez jakiś czas będę tutaj zaglądać
123