Powiem Wam,ze Łódz to fajne miasto..Odwiedziłam w końcu..Pałac Izraela Poznanskiego,perełka..

Powiem Wam,ze Łódz to fajne miasto..Odwiedziłam w końcu..Pałac Izraela Poznanskiego,perełka..

MaryLou
Zrobiłam sobie wycieczkę,ledwie 2 dni,ale warto było..Nie zawiodłam sie,kto nie był,temu polecam:)
Był watek Darria o Łodzi,zakopany gdzies,moze ktos odkopie...?:)

Re: Powiem Wam,ze Łódz to fajne miasto..Odwiedziłam w końcu..Pałac Izraela Poznanskiego,perełka..

da®®io
ja w centrum bywam rzadko- w okolicy Pietryny będę w czwartek-dla nas Łodziaków to zwykłe miasto, więcej na nie narzekamy niż się nim zachwycamy - a w życiu codziennym na zabytki i atrakcje turystyczne nie mamy czasu-miło, że przyjezdni widzą Łódź w pozytywnym świetle

Re: Powiem Wam,ze Łódz to fajne miasto..Odwiedziłam w końcu..Pałac Izraela Poznanskiego,perełka..

da®®io
od Katedry do mnie jest ze 3 km i do stadionu Widzewa podobnie - napisz więcej co widziałaś ciekawego

Re: Powiem Wam,ze Łódz to fajne miasto..Odwiedziłam w końcu..Pałac Izraela Poznanskiego,perełka..

MaryLou
Napisze,napisze co widziałam, dzieki za odkopanie watku. Wrazenia turysty pozytywne,ale mi sie zawsze Łodz podobala/z daleka/,wiec na zywo sie nie zawiodlam. Na pewno jak to z wycieczka,wybiorczo,nazwa imprezy byla: Jak mieszkali dawni 'celebryci"lódzcy.../fabrykanci/,wiec zwiedzalismy palace,kamienice. /Pietryna/...Ani jednego kosciola...Teraz jaram sie finalem Real-liverpool z chlopakami ,wiec jutro cos skrobne o Lodzi.I zajrze do watku,dzieki raz jeszcze:) Stawiam na Real,choc serduchem za Liverpoolem:)

Re: Powiem Wam,ze Łódz to fajne miasto..Odwiedziłam w końcu..Pałac Izraela Poznanskiego,perełka..

Drapak
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Kawy nie było się gdzie napić w niedzielny poranek poza tym OK

Re: Powiem Wam,ze Łódz to fajne miasto..Odwiedziłam w końcu..Pałac Izraela Poznanskiego,perełka..

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
takie przedłużanie rozpoczęcia meczu może byc podnoszone i oprotestowane przez Real w przypadku jego porażki - Real bedzie mogl uzywac argumentu, że zostali psychicznie ugotowani przez organizatorow meczu - jest ryzyko, ze ta sytuacja z odwlekaniem meczu moze byc z powodu jakiegoś zagrozenia na stadionie - oby nie, ale ten swiat juz tak zwariował, ze  niczego nie mozna wykluczyc

Re: Powiem Wam,ze Łódz to fajne miasto..Odwiedziłam w końcu..Pałac Izraela Poznanskiego,perełka..

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak
drapaku, ja nie mam wplywu na dzialalnośc gastronomiczną w Łodzi

Re: Powiem Wam,ze Łódz to fajne miasto..Odwiedziłam w końcu..Pałac Izraela Poznanskiego,perełka..

Drapak
da®®io napisał/a
drapaku, ja nie mam wplywu na dzialalnośc gastronomiczną w Łodzi
:) No wiem. Za to w Pałacu Herbsta od ogrodu dobrą herbatkę owocowa  dają  :)
123