Powitanie

Re: Powitanie

tak dałoby się zacytować Twoje usunięte wpisy - przeciez Sylwia po to weszła tutaj kiedyś pod profilem " wspomnienie " zeby pousuwać stąd wszystkie swoje wpisy jako serenity, a tą aferę z usuwanymi przeze mnie jej wpisami powinnas pamiętać bo to była wielka awantura na Atlantydzie i tam jest jeszcze mozliwośc odnalezienia tego obrażliwego atakującego mnie wątku - to między innymi ta sprawa skloniła mnie wtedy do rezygnacji z moderowania
Darku, ja naprawdę nie znam tematu, a w przydługaśne wątki nie wchodzę. Chyba, że faktycznie czymś mnie zainteresuje. Póki co zmykam, baw się dobrze. Do miłego! :) I pozdrowionka dla Perełki, Lwiczki, Wenusjanki, Odchudzonego Kapitana ....no wszystkich, i Szefa oczywiście.

Re: Powitanie

Jola napisał/a
Coś szybko zapał minął! 😀
W sumie to było do przewidzenia, niemniej myślałam, że jednak dłużej zechcesz pobawić się nowym wcieleniem ...kreacjonisto! :DD
A ja się zastanawiam, czy powodem skasowania profilu przez Seniorkę nie był niesympatyczny wątek założony dzisiaj przez użytkowniczkę "Hehehe".
Ty też Jolu jesteś bardzo podejrzliwa, a przecież nie można wykluczyć, że był to naprawdę ktoś nowy i trafił tutaj poprzez wyszukiwarkę Google. Skoro na tutejsze forum trafiają od czasu do czasu (poprzez Google) "specjaliści" od marketingu szeptanego, to istnieje też całkiem duże prawdopodobieństwo, że i osoba faktycznie zainteresowana bezinteresownym pisaniem na forum (w tym wypadku "Seniorka") — też mogła tutaj tak trafić.

PS. Szczerze mówiąc, to osobiście też zastanawiałem się, czy "Seniorka" oraz "Mariolla" to nie jest ktoś dobrze nam znamy. Ale moje "podejrzenia" szły raczej w kierunku jakiegoś dobrego duszka, który wpadł w ten sposób na pomysł, żeby rozkręcać forum.

Podejrzenia — podejrzeniami, ale jeśli faktycznie to są nowe osoby, to takie podejrzenia są trochę nie na miejscu. Nie uważacie tak?

Re: Powitanie

To tak, jakby któryś z potencjalnie nowych forumowiczów chciał się "zaprezentować" i wybrał nick: "Czterdziestoletni Prawiczek"! :) No wybacz Marcin! :))) Miłego week! :)

Re: Powitanie

Jola napisał/a
To tak jakby któryś z panów chciał się "zaprezentować" i wybrał nick: "Czterdziestoletni Prawiczek"! :)

No wybacz Marcin! :)))
Miłego week! :)
Myślisz, że kobieta nigdy nie podpisałaby się nickiem "Seniorka"? Dlaczego? Przecież na starej "Magii" były użytkowniczki, które podpisywały się nickami "Babcia" itp. Nie dla każdego wiek jest tematem tabu.

Re: Powitanie

Jola
szuw napisał/a
Myślisz, że kobieta nigdy nie podpisałby się nickiem "Seniorka"? Dlaczego? Przecież na starej "Magii" były użytkowniczki, które podpisywały się nickami "Babcia" itp. Nie dla każdego wiek jest tematem tabu.

Nie chodzi o wiek, a raczej o płeć, na Magii nie jedna Babcia z czasem okazała się Dziadkiem! :)))

Z taką pewnością bronisz tego profilu, przyznaj, może to Twoja kreacja!😀
No to sorki...:)

Re: Powitanie

Jola napisał/a
Tak bronisz tego profilu, przyznaj, to Twoja kreacja!😀
Nie bronię profilu, ponieważ "Seniorka" nie zrobiła nic złego, żeby potrzebowała tutaj obrońcy. Pomyślałem sobie natomiast, że być może to ktoś bardzo wrażliwy i po prostu przejął się wątkiem "Hehehe".
Zrobiło mi się zwyczajnie żal "Seniorki".

Re: Powitanie

szuw napisał/a
[...]

No masz!
A teraz gra na emocjach, ech...! :)

Odwołujesz się do wpisów "hehehe", a na forum nie zauważyłam, aby jakaś wypowiedź tego użytkownika mogła mieć na to wpływ.

Z kolei na Magię i późniejsze fora nie trafiał nikt przypadkowy, tym bardziej na tak małe forum jak to.

Re: Powitanie

Hehehe