Powitanie

Re: Powitanie

da®®io
Jolu, to mogłabyc postać która pisze na Atlantydzie jako." ja " a to szybkie usunięcie profilu to zakrawa mi na wielonickową  Anę-Annę-Iskrę itp. itd.

Re: Powitanie

dobry wieczór, moze tutaj mało się dzieje ale za to jest spokojnie - tematów mamy sporo więc znajdź sobie taki jaki Ci odpowiada

Wiedziałeś Darek, że komentarze "forumowicza wyrejestrowanego" można cytować?

Byłam ciekawa co mi "Seniorek" odpisał i w ramach próby, skorzystałam z opcji "cytuj", przyznam, że to nieco zaskakujące.

Re: Powitanie

da®®io
dowiedzialem sie tego po tej aferze z wpisami serenity ktore pod tą skasowaną postacią wrzucilem do kosza i wtedy ona wykrzyczała ze te posty sa do odczytania wlasnie po zacytowaniu - pamiętasz tę aferę - wyswietliła taki swoj post i oznajmila calej Atlantydzie, ze wywalilem taki mily post do kosza, a ja nawet nie wiedzialem jaka jest jego treść

Re: Powitanie

Jolu, to mogłabyc postać która pisze na Atlantydzie jako." ja " a to szybkie usunięcie profilu to zakrawa mi na wielonickową Anę-Annę-Iskrę itp. itd.
Ana na pewno nie, nie ten styl, a osobiście obstawiam A_misia Infantylnego Wierszoklepa, tęskniącego za Afrodytą! 😀

Re: Powitanie

da®®io
jesli to jakiś mis to dla mnie jest to zbyt " skomplikowane rozpoznanie "

Re: Powitanie

[...]

Nie, nie znam tematu.
Myślałam, że moje "odkrycie" będzie zaskoczeniem, a z tego co piszesz, to Marcin chyba również ma tego świadomość.
A gdybym teraz chciała swój komentarz usunąć, to również można byłoby go zacytować?
Naprawdę dziwne....

Re: Powitanie

jesli to jakiś mis to dla mnie jest to zbyt " skomplikowane rozpoznanie "

A_miś, Amigoland itpd. ....:)))

Re: Powitanie

tak dałoby się zacytować Twoje usunięte wpisy -
przeciez Sylwia po to weszła tutaj kiedyś pod profilem " wspomnienie " zeby pousuwać stąd wszystkie swoje wpisy jako serenity, a tą aferę z usuwanymi przeze mnie jej wpisami  powinnas pamiętać bo to była wielka awantura na Atlantydzie i tam jest jeszcze mozliwośc odnalezienia tego obrażliwego  atakującego mnie wątku - to między innymi ta sprawa skloniła mnie wtedy do rezygnacji z moderowania
1234