Powitanie

Re: Powitanie

Jola napisał/a
Na Magię i późniejsze fora nie trafiał nikt przypadkowy, tym bardziej na tak małe forum jak to.
Nie potrzebnie grasz na emocjach, ech...! :)
Przeczytaj, co napisałem wyżej. Skoro trafiają tutaj obce osoby poprzez Gogole i próbują zostawiać reklamy, to całkiem prawdopodobne, że może tutaj trafić ktoś nowy — w celu zwykłego pisania. Jeśli ktoś jest wrażliwy — to może się przerazić napastliwymi komentarzami "hehehe" czy Twoimi podejrzliwymi komentarzami — Jolu.
Nie gram na emocjach, tylko napisałem Ci o swoich odczuciach odnośnie do tej sytuacji.
Mnie nie zależy na rozkręcaniu forum — ponieważ im mniej tutaj osób pisze, tym mniejszy kłopot ;)

Re: Powitanie

Jola napisał/a
Odwołujesz się do wpisów "hehehe", a na forum nie zauważyłam, aby jakaś wypowiedź tego użytkownika mogła mieć na to wpływ. .
Chodziło o wątek "Hehehe",(przeniesiony do kosza), w którym "serdecznie" pisała, że jest to forum dla seniorów i starych pryków. Więc wyraźnie nawiązywała do nicka "Seniorki". Czy "Seniorce" nie mogłoby się zrobić przykro, jeśli to czytała?

Re: Powitanie

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Hehehe
Hehehe napisał/a
Zastanawiające jest ze seniorka, pisała ze musi się nauczyć poruszania na forum?
ni stad ni z owad skasowała swoje komentarze co świadczy o tym że nie jest takie
niewiniątko amatorskie:))

Widać im bardziej ktoś wrażliwy tym bardziej "pojętny"! :)))

Ojjj tam, wiadomo, że to profil, stałego bywalca, na pewno nikt nowy czy przypadkowy. Oczywiście mógł sobie pisać, tylko po co ten teatrzyk, że ja tu "prawiczek"! :))):D

Chyba, że Marcin faktycznie zaprosił kogoś na forum, ale wtedy jako Gospodarz powinien sam wprowadzić
koleżankę, aby się tu dobrze czuła! :)

Re: Powitanie

A czy to jest naprawdę jakiś duży problem wejść na swoje konto i zlikwidować profil?

Re: Powitanie

szuw napisał/a
Chodziło o wątek "Hehehe",(przeniesiony do kosza), w którym "serdecznie" pisała, że jest to forum dla seniorów i strych pryków. Więc wyraźnie nawiązywała do nicka "Seniorki". Czy "Seniorce" nie mogłoby się zrobić przykro, jeśli to czytała?

Reeety, a Ty dalej w zaparte...:)))
Osoba, która jak sam podkreśliłeś nie ma problemu ze swoim wiekiem, nie przejęłaby się takim "nawiązaniem".

Po prostu, nikt nie pociągnął Seniorkowych wąteczków i tylko z tego powodu nie_nowicjusz zawiesił "działalność! :)

No proszę Cię Marcin...ranek nas zastanie! :)))

Kolorowych! :)

Re: Powitanie

Nie wiem, ostatecznej odpowiedzi, skąd taka decyzja o usunięciu konta — mogłaby nam udzielić tylko sama "Seniorka". Miłego weekendu.

Re: Powitanie

kruczoczarna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Elena
Przywitam się z Wami tutaj bo widzę wszystkich forumowiczy .:)
Życzę miłego słonecznego i udanego weekendu.:)
https://www.youtube.com/watch?v=sDmUjj6i5GI
1234