Pozdrawiam wszystkich wspierających WOŚP!

Pozdrawiam wszystkich wspierających WOŚP!

Anna.
https://youtu.be/L1ssmwyujHM

Ps.
Może by tak nie strzelać petardami w czasie "światełka do nieba"??? W tej intencji wrzuciłam dodatkowy grosz do puszki!

Re: Pozdrawiam wszystkich wspierających WOŚP!

Walkiria
A dziękuję, strzelać nie będę. Ale na koncert z chęcią pójdę :)

Re: Pozdrawiam wszystkich wspierających WOŚP!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
"Wieczorne szaleństwo na ulicach Warszawy - 28. Finał WOŚP"

Re: Pozdrawiam wszystkich wspierających WOŚP!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
"Wspólna zabawa pod sceną WOŚP"

Re: Pozdrawiam wszystkich wspierających WOŚP!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Również pozdrawiam wszystkich wspierających 28 finał WOŚP

Re: Pozdrawiam wszystkich wspierających WOŚP!

Pozdrawiam Wszystkich! Warto wspierac dobre uczynki! Zaczekam na pokojowego Nobla dla Jurka! Rozsiewanie zyczliwosci to sprawa pokoju swiatowego!

Re: Pozdrawiam wszystkich wspierających WOŚP!

Walkiria
Witam Was serdecznie. Piękne koncerty dawali i cieszę się, że mogłam być uczestnikiem tego wspaniałego przedsięwzięcia. Uwielbiam góralskie klimaty, a takie właśnie u mnie były. Moje miasto upamiętniło śmierć Adamowicza minutą ciszy i światełkiem do nieba. I to był w sumie jedyny smutny moment. Wspaniała inicjatywa, dzięki której wiele rodziców uratowanych dzieci wspiera Orkiestrę do dziś. Najlepszym momentem było wybranie dwóch radnych, którzy zjedzą bycze jaja, penisa wołowego i hamburgera z szarańczą :D Ludzie licytowali, kto ma to zjeść i nie obyło się bez wiadra na scenie :D

Re: Pozdrawiam wszystkich wspierających WOŚP!

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Przelalem jak co roku datek i zyczenia Wszystkiego NAJ!