Pozytywna energia

Re: Pozytywna energia

Wspomnienie

Re: Pozytywna energia

Tosia
:)

Re: Pozytywna energia

wellness
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Tosia
Pozytywne myslenie ma ogromne znaczenie w naszym zyciu. Optymistom jest napewno latwiej, bo na codzienne zdarzenia maja spojrzenie jasnobarwne a nie odwrotnie jak w przypadku pesymistow. Ja jestem optymistka:-)

Re: Pozytywna energia

fullmoonka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Tosia
Ooo... coś dla mnie :) Dzięki dziewczyno ;* Muszę koniecznie przeczytać. W dzisiejszych czasach nie tak łatwo już myśleć pozytywnie, jak z każdej strony bombardują nas samymi negatywnymi informacjami, ściągają na niższy poziom energetyczny. Natrafiłam ostatnio na jedyną chyba stronkę, gdzie nie sieją negatywnych informacji, tylko same pozytywne wiadomości przez grupę ludzi Fundacji  goodness . Polecam tym, którzy chcą zaczerpnąć pozytywnej dawki energii czytając coś pozytywnego :D
123