Pozytywna energia

Re: Pozytywna energia

Tosia napisał/a
Pozytywne myslenie droga do sukcesu.Polecam dobra ksiazke "jak czerpac radosc kazdego dnia".

Pozdrawiam wiosennie

Dzięki za polecenie. Jeśli kiedyś trafie na tę książkę, to będę pamiętał, że to Ty ją polecałaś :)

PS. a kto jest autorem?

Re: Pozytywna energia

Tosia
Sarah Ban Breathnach

Pozdrawiam

Re: Pozytywna energia

Tosia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serna
Mamy jedno zycie wiec trzeba z niego czerpac jak najwiecej.Zamien marzenia w rzeczywistosc.

Dziekuje i rowniez serdecznie Cie pozdrawiam

Re: Pozytywna energia

Tosia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
W szczegolnosci przy przeciwnosciach losu.Zamien porazke w sukces.Ja sie nigdy nie poddaje upadam i wstaje.

Pozdrawiam

Re: Pozytywna energia

Tosia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami we włosach
Masz racje Dziewczyno z Perłami tak ciagle sie tego ucze.

Pozdrawiam

Re: Pozytywna energia

Tosia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Porzadkuje swoje zycie i zaczynam od nowa.

Pozdrawiam

Re: Pozytywna energia

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Tosia
Tosia napisał/a
Sarah Ban Breathnach

Pozdrawiam

W Google mi wyskoczyło, że ta książka kierowana jest głównie do kobiet (Poradnik dla kobiet, nie do końca zadowolonych ze swojego życia). Nie szkodzi. Gdy będę już czytał, to zapomnę na chwilę, że jestem mężczyzną

Re: Pozytywna energia

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serna