Predatory nadlatują z kosmosu :D

Ryo2
Predator - kosmiczny łowca z którym walczył sam Arnold . Przylatuje podczas krwawego księzyca a to zjawisko będzie jutro
PS: Przypomina mi się jak przed którymś z poprzednich krwawych księzyców miałem na onecie żywiołową polemikę z Ba na temat  kto jest silniejszy - anioł czy predator

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/zacmienie-ksiezyca-kiedy-krwawy-ksiezyc-w-lipcu/v8c5y46

Ponizej trailerek najnowszego filmu o Predatorze (po polsku) :)

Re: Predatory nadlatują z kosmosu :D

Wenus
Predator - a cóż to za stwór?

Re: Predatory nadlatują z kosmosu :D

Łowcy i wojownicy z kosmosu. Rozbijają się po całej galaktyce w poszukiwaniu wyzwań. Jeżeli znajdą kogoś z kim warto się zmierzyć to polują na niego na jego planecie lub porywają i wywożą na planetę która jest dla nich swego rodzaju "światem safari" i tam urządzają łowy.  Są bardzo honorowi i wychodzą z założenia że im silniejszy przeciwnik tym lepszy ubaw. Pokonanym przeciwnikom ucinają głowy i stawiają je na półeczce. Arnold takiego załatwił w latach 80tych (i jakiś czas potem w nagrodę za ocalenie świata został gubernatorem Kalifornii) :D

Swoją drogą gdy o nich pisałem kiedyśtam przy okazji krwawego księżyca (zwanego też księżycem łowców) to Ba na mnie naskoczył że sieję herezje . To jeszcze dzielnie zniosłem ale gdy mi wyjechał z tekstem że aniołowie pańscy załatwiliby predatorów to nie wytrzymałem.... musiałem zrobić przerwę w internetowaniu by się porządnie wyśmiać a jak już się wyśmiałem to się zaczęła zażarta dyskusja

Predator w ekwipunku:

I przystojniaczek bez hełmu :D

Re: Predatory nadlatują z kosmosu :D

Wenus napisał/a
Predator - a cóż to za stwór?

Re: Predatory nadlatują z kosmosu :D

o tych predatorach byly chyba ze3 filmy - 1.ze Schwarzeneggerem 2.z Gloverem i 3. alien vs predator

Re: Predatory nadlatują z kosmosu :D

 Ciekawa jestem jakich używaliście argumentów za jednymi i drugimi.

Re: Predatory nadlatują z kosmosu :D

Ale ma szczenę ;)

Re: Predatory nadlatują z kosmosu :D

o tych predatorach byly chyba ze3 filmy - 1.ze Schwarzeneggerem 2.z Gloverem i 3. alien vs predator
Narazie 5 no i ten z trailera to szósty.  Aliens vs Predator były 2. Poza tym był jeszcze "Predators"
https://www.filmweb.pl/film/Predators-2010-509652