Priv ...Szuwarku czy myslisz ze... [post o płatnych trollach]

Re: ..

Lwiczka9
Celne uwagi..doczytam pozniej bo...Tez myslalam ostatbio o Bounty.To byl rasowy rosyjski troll. Schemat dzialania jest identyczny. Nie zagladalam na Atl.ale masz racje...dzis paczki pewnie rzadza, kalorie a potem jak to zbic...Sorry..wracam pozniej..doczytam wieczorkiem..Dla mnie nie ulega kwestii startowy...Jakos tu nie prostuje:)) a moglby...Jejku jak jemu zawsze zalezalo zeby ciagac za soba nasza gromadke i czul pismo nosem ze to juz ostatnie podrygi forow....Trolle ros.dzialaja jednak szerzej wiec tu widze niuans...:)))ale...kadry ponad wszystko  wg pana Lenina...dobra ma szkole a nas od bolszewii..:))nie ma wiekszego bolszewika nad Lothara z Nowej Atlantydy:)))) na razie...

Re: ..

Lwiczka9
Coz  moge powiedziec...ja to wszystko co cytujesz,pokazujesz z tamtego forum dawno widzialam...czerwone lampy sie zapalaly...W atmosferze akceptacji trudno przyjąc do wiadomosci pewne fakty,jak to w typowej propagandzie...A forum mialo byc przyjacielskie.....Moze teraz bedzie,jak nnieprzyjaciele sie tam nie kwapia ..juz..:)))
..."Za dużo mamy tutaj zbiegów okoliczności, żeby nie pomyśleć sobie, że taki scenariusz nie mógłby być prawdopodobny (że to ekipa płatnych trolli)..."

123