Propaganda, jaką uprawa Białoruś:

Re: Propaganda, jaką uprawa Białoruś:

Drapak

Ćwicz szuwar ćwicz bo śniadania nie dostaniesz ...

Re: Propaganda, jaką uprawa Białoruś:

 W rosyjskiej Dumie lider polskiej Falangi Bartosz Bekier domaga się wyjścia Polski z NATO i UE i zawarcia sojuszu polsko-rosyjskiego.

Kim jest Bekier i jak działa prorosyjska siatka propagandowa – próbujemy to wyjaśnić

Na początku lipca 2019 roku Bartosz Bekier po raz kolejny wyjechał do Rosji. Tym razem na „Drugie międzynarodowe forum »Rozwój parlamentaryzmu«”. Sam opisuje je jako „zjazd antyliberalnej międzynarodówki”. W wygłoszonym w Dumie apelu do Władymira Putina i rosyjskiej klasy politycznej Bekier:

    domagał się wyjścia Polski z NATO i UE,
    żądał zawarcia sojuszu polsko-rosyjskiego,
    postulował wymuszenie federalizacji Litwy i autonomii terytorialnej dla Wileńszczyzny,
    domagał się rozbioru Ukrainy i przyłączenia Lwowa do Polski.

W polskim życiu publicznym coraz wyraźniej widać siatkę ludzi i organizacji, które rozsiewają rosyjską propagandę. Są to ludzie ze środowisk nacjonalistów, korwinistów, monarchistów, religijnych fundamentalistów i z drobnych grupek lewicy radykalnej. Ten „sojusz ekstremów” opiera się na antyamerykanizmie, niechęci do mniejszości i sympatii do obecnych władców Kremla.

Sam Bekier od lat działa na skrajnej prawicy. Bywa w Czeczenii, Syrii i Donbasie. Przyjaźni się ze szpiegami i ideologami Kremla. Czy chce zająć miejsce po upadku prorosyjskiej partii Zmiana Mateusza Piskorskiego? I co na to polskie służby specjalne?

Na jego przykładzie widać, jak Kreml próbuje budować wpływy w Polsce, jak szuka kandydatów na swoich rzeczników i jakie przed nimi stawia zadania.

wiecej:
https://oko.press/lider-faszyzujacej-falangi-domaga-sie-w-moskwie-przylaczenia-do-polski-lwowa/

Re: Propaganda, jaką uprawa Białoruś:

szuw napisał/a
Ech, te podobieństwa:

Nie tylko Czeczko uciekl. Bialorus dla takich ludzi jak Lola & co. to nie tylko kolebka ale i ostoja demokracji.
I pomysl Szu, ze kiedys jeszcze na onecie nas lewakow tam wysylali :))

Zwolennik Trumpa zbiegł na Białoruś. Poprosił o azyl

Uczestnik styczniowego ataku na Kapitol, oskarżony m.in. o atak na policjantów, uciekł z kraju. Zwolennik byłego prezydenta Donalda Trumpa wyjawił rosyjskiej telewizji, że USA nie są już krajem prawa i porządku, więc stara się o azyl polityczny na Białorusi.

Przeciwko 49-letniemu Evanowi Neumannowi w marcu skierowano do sądu akt oskarżenia. W piątek postawiono mu 14 kolejnych zarzutów. Wszystkie mają związek z jego udziałem w ataku na Kapitol w grupie zwolenników ówczesnego prezydenta Donalda Trumpa.
49-letni Amerykanin, właściciel firmy, ojciec dwójki dzieci, ujawnił, że stara się o azyl polityczny na Białorusi. Robi to, bo jego zdaniem "Stany Zjednoczone, nie są już krajem prawa i porządku".

W 2021 r. o azyl polityczny na Białorusi wnioskowało w sumie trzech obywateli USA

wiecej:
https://wiadomosci.wp.pl/zwolennik-trumpa-zbiegl-na-bialorus-poprosil-o-azyl-6714202864765632a

Re: Propaganda, jaką uprawa Białoruś:

„Emil Czeczko nie żyje. Dezerter z polskiej armii znaleziony martwy w Mińsku”

„Były polski żołnierz, który w grudniu ubiegłego roku zdezerterował i uciekł na Białoruś, został znaleziony martwy. Informację o śmierci mężczyzny podał Komitet Śledczy Białorusi”.

Źródło:

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/emil-czeczko-nie-zyje-dezerter-z-polskiej-armii-znaleziony-martwy/b1p6pts,79cfc278

https://wiadomosci.radiozet.pl/Swiat/Emil-Czeczko-nie-zyje-Dezerter-znaleziony-powieszony-w-Minsku

https://dorzeczy.pl/swiat/277045/emil-czeczko-nie-zyje-zostal-znaleziony-w-minsku.html

Upubliczniono ostatnie nagranie polskiego dezertera Emila Czeczko” <<-

Co o tym myślicie?

Re: Propaganda, jaką uprawa Białoruś:

Przyłaszczka
szuw napisał/a

[...]

To ciekawe i smutne zarazem.
Smutne, bo młody człowiek oddał życie. Czy zabiły go ręce, w które je złożył, bo był już niepotrzebny i niewygodny czy też ręka sprawiedliwości go dopadła za kłamstwa, które rozpowszechniał? Zapewne nigdy się tego nie dowiemy.
🦋🦋🦋

Re: Propaganda, jaką uprawa Białoruś:

Łukaszenka zostaje doktorem :)

Re: Propaganda, jaką uprawa Białoruś:

SONDA: 2 pytania do Szanownych forumowiczów:

1. Czy brakuje Wam soli i kaszy gryczanej?
2. Czy stoicie pod granicą Białoruską i błagacie, aby wpuścili Was na Białoruś?

Pytam, ponieważ według Łukaszenki (cytuję):

Stoją pod granicą i proszą nas,
żebyśmy ich wpuścili na Białoruś.
Żeby mogli kupić przynajmniej kaszę gryczaną.
Mniejsza o grykę.
Soli nie mają, proszą nas o sól”.

Ja sprawdziłem i soli oraz kaszy u mnie pod dostatkiem.
Nie stoję też pod granicą Białoruską i nie błagam o wpuszczenie.

A jak u Was sytuacja? :)

Re: Propaganda, jaką uprawa Białoruś:

Kawusia
szuw napisał/a

[...]

Ale im pierze mózgiU nas by Jarek nie pozwolił żeby nam brakło soli ,a już na pewno kiełbasy przedwyborczej będziemy mieć w bród ,bo nam zafundują
123