Propaganda, jaką uprawa Białoruś:

Materiał białoruskiej TV o polskim żołnierzu, który poprosił o azyl na Białorusi:

Tak, chodzi o Białoruś, którą rządzi dyktator Łukaszenko — tak popierany przez Lolę i wychwalany przez Lothara:

Re: Propaganda, jaką uprawa Białoruś:

Lola: „Przede wszystkim ten kraj ma stabilną gospodarkę, ma własny przemysł!!”

Sprawdźmy:

„Gospodarka na granicy upadku? Białoruś 2021 - co się dzieje?”

Dlaczego Białorusini uciekają do Polski?
Ceny na Białorusi a w Polsce

Re: Propaganda, jaką uprawa Białoruś:

A tak to  wygląda w rzeczywistości na Białorusi:

Władze zdecydowały się na masowe szczepienia wyprodukowanym przez Rosję preparatem Sputnik V, którego skuteczność budzi poważne obawy niezależnych ekspertów, ale także m.in. przeważającej części społeczeństwa rosyjskiego”.

https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-europie,koronawirus--bialorus--pielegniarki-placza--niekonczace-sie-pieklo,artykul,97370465.html

Białoruś: Razem z „bratnim narodem”. Szczepienia przeciwko wirusowi SARS-CoV-2 na Białorusi

https://ies.lublin.pl/komentarze/razem-z-bratnim-narodem-szczepienia-przeciwko-wirusowi-sars-cov-2-na-bialorusi/

Decyzja Białorusi o rozpoczęciu masowych szczepień podyktowana jest także względami politycznymi. Problemy z rejestracją rosyjskiego preparatu w części państw odbijają się negatywnie na wizerunku Rosji, która do tej pory promowała swoją szczepionkę jako pierwszą zarejestrowaną, skuteczną i w pełni bezpieczną".

Prawdopodobnie podmioty rosyjskie są również zaangażowane w kredytowanie całej operacji oraz w ewentualne przyszłe inwestycje w produkcję preparatu na terytorium Białorusi.

„Wpisuje się to w szereg działań Federacji Rosyjskiej podejmowanych w ostatnich miesiącach, które świadczą o postępującym uzależnieniu politycznym i gospodarczym Białorusi od Rosji”.

Re: Propaganda, jaką uprawa Białoruś:

Emil Czeczko i jego poglądy polityczne. "Pora spi***alać; poza UE najlepiej"

„25-latek interesował się także polityką. Polubił m.in. profil Donalda Trumpa, Agaty Kulasiewicz (w przeszłości działaczki Kongresu Nowej Prawicy, gdy kierował nim Janusz Korwin Mikke) oraz stronę CEPERolkV4 (popularne konto na YouTube, publikujące wystąpienia polityków związanych z Konfederacją)”.

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/emil-czeczko-kim-jest-polski-zolnierz-ktory-przeszedl-na-bialorus/34f0n7h,79cfc278

Re: Propaganda, jaką uprawa Białoruś:

Cześć!
Co jak co ale Ciebie bym w życiu nie posądzał o to, że szwędasz się po "obłąkanej spelunie"! To już ja z tego się wyleczyłem... Nieważne!

Co innego mnie zastanowiło... Otóż pan płaszczak zwany ministrem monu zdziwiony, że pewien szwej z przeszłością kryminalną miał służbę w pobliżu granicy i to absolutnie nie miało mieć prawa miejsca. I słusznie! Ale wnioskuję, że w centrum już miał prawo pełnić służbę /? /

Często zmieniam zawód - raz na kwartał w zależności od potrzeb i w większości potrzeba jest zaświadczenie o NIEKARALNOŚCI - ważne rok!
Służyłem w JW 2414 i taka sytuacja jest nie do pomyślenia by byle szweja wypuścić. Innymi słowy brak mi słów i jeden nasuwający się wniosek!
Nasze państwo nie jest z dykty. Jest z goownolitu!

Re: Propaganda, jaką uprawa Białoruś:

„Wiele wskazuje na to, że Emil Czeczko, żołnierz 11. Mazurskiego Pułku Artylerii w Węgorzewie, który zdezerterował z polskiej armii, mógł być białoruskim szpiegiem lub informatorem reżimu Łukaszenki – twierdzą źródła Onetu.

Wątek ten, jak wynika z naszych informacji, jest jednym z najpoważniejszych, jakie biorą pod uwagę polskie służby specjalne. Wiadomo również, że siostra dezertera była związana z obywatelem Białorusi, a on sam miał tam znajomych”.

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/sprawa-dezertera-emila-czeczko-sluzby-sprawdzaja-czy-byl-szpiegiem/nged0qy,79cfc278

Re: Propaganda, jaką uprawa Białoruś:

Dezerter Emil Czeczko mówi:

„Ciała migrantów są zakopywane w ziemi lub rozszarpywane przez wilki. Trudno powiedzieć, ile takich grobów znajduje się na granicy”.

Emil Czeczko: „Nie, nie będę nosił tej flagi, bo przeczytałem, co #Polska o mnie mówi".

Re: Propaganda, jaką uprawa Białoruś:

Ech, te podobieństwa: