Propozycje nazwy dla forum

Re: Propozycje nazwy dla forum

Lwiczka9
Dobranoc Caron.

Re: Propozycje nazwy dla forum

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Caron
Caron napisał/a
Arka Szuwarka
Dzięki Caron za propozycję nazwy. Miło widzieć na forum znajomą z tego najdawniejszego forum "Magia" :)

Re: Propozycje nazwy dla forum

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Caron
Lwiczka9 napisał/a
Pamietam,ze miałas szczególnie ulubiona kolezanke,ale juz nie pamietam..kto to był? czy znalazłas ja tutaj?
Caron napisał/a
Raczej przyjaciela ;)
Caron, wydaje mi się, że Lwiczka miała na myśli przyjaciółkę Matyldę. Pamiętam, że zawsze na forum trzymałyście się razem i bardzo się lubiłyście :)

Re: Propozycje nazwy dla forum

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Caron
Caron napisał/a
Nie odnalazłam,  to niemożliwe...
Dobranoc Lwiczko.
To smutne, że Arona już nie ma wśród nas...