Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

Jola
W sumie taki fachowiec to skarb, bo jednak nikt nie protestuje :)))

Ale może szykujesz jakąś niespodziankę na święta? :)

Re: Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

Wenus
Ta dziura to na Mikołaja przygotowana, zamiast komina ;))

Re: Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

Jola
Wenus napisał/a
Ta dziura to na Mikołaja przygotowana, zamiast komina ;))

Ha ha, trochę duża, pewnie wpadnie z reniferami :)))

Witaj Wenusowe Oczko :)

Re: Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

Wenus
Cześć Jolu :)

Dziura duża  bo widać Szuwarek spodziewa się dużego Mikołaja z jeszcze większym worem prezentów ;)

Re: Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

Re: Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

Jola
O losie :))), ale ja to raczej grzeczna nie byłam, nie zasłużyłam na "prezent", także mnie taki Mikołaj nie zaskoczy :P

Re: Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

Oj dziewczyny, dziewczyny, taki forumowy remont to poważne przedsięwzięcie, to nie jest jakieś hop-siup. Trzeba wszystko bardzo starannie zaplanować, dobrać odpowiednie kolory wnętrz i zewnętrznych elewacji, przygotować folie ochronne, zabezpieczyć podłogi i meble... Wszystko jest pod kontrolą, a remont powoli wchodzi na najwyższe obroty...

Re: Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

Jola napisał/a
O losie :))), ale ja to raczej grzeczna nie byłam, nie zasłużyłam na "prezent", także mnie taki Mikołaj nie zaskoczy :P
No to wielki pęk rózg Cię czeka :D