Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

Re: Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

da®®io
Minko uważaj, bo ten numer to moze być sms za 20 zł+ vat-chociaż tak jest przy 92... a przy 72... to nie wiem
ps. jak tam z opuchlizną kostki? już lepiej? może potrzebujesz masażu;)?

Re: Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

Wenus
Wiem, non stop taki badziew do mnie przysyłają. Uodporniłam się nawet na wróżbitę Macieja i tajemniczego Nieznajomego ;)
Ps. spuchła i cała fioletowa, altacet trochę pomaga. Skręcona jak nic.

Re: Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

da®®io
lepiej idź z tym urazem do lekarza bo skręcenie jakoś się da rozchodzić, ale zwichnięcie bez fachowego nastawienia może spowodować szkody-a to są kontuzje które nie tak łatwo rozróżnić-to zasinienie jest niepokojące-dobrze Ci radzę idź to prześwietlić- pa:) dobrej nocki

http://www.youtube.com/watch?v=aS4CVDz-nQ4&

Re: Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

Wenus
:DDD Akurat nie skakałam. Kupiłam sobie taką opaskę uciskającą. Zobaczymy, może pomoże.
Pa :)

Re: Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

Jola napisał/a
No problemo, szepnę słówko, abyś dostał same najfajniejsze ....gałązki :))):P

Krzyś, za chwilkę zmykam, fajnie było tu znów zajrzeć i spotkać miłe osoby :), choć nie wszystkie, szkoda.

Póki co, chciałabym obejrzeć jakiś filmek i spać, bo jutro o 7-ej muszę wstać, a nie wiem jeszcze co mnie rano czeka. Tu ciągle śnieg pada, dzisiaj rano nie dość, że szlam w głębokim śniegu, to jeszcze bramki nie mogłam otworzyć, przymarzło. Musiałam sobie wielką samochodową ręcznie :)), uśmiałam się w sumie, wielka brama, a wychodzę tylko ja he he...
Dobrze, że do pracy mam blisko, ale w sumie przydałby się ktoś do odśnieżenia posesji, może Mikołaj coś zaradzi :))))

Patrz mail :)
Aż tak Cię tam zasypało? Aż dziw że w Europie się jeszcze takie śniegi trafiają
Hmm...Mikołaj ma Ci przywieźć odśnieżacza? W worku? Zabrzmiało to cokolwiek mafijnie ale zobaczymy :D
Oki looknałem mail ;)
Pozdrowionka Jolcia i zajrzyj tu jak bedziesz mieć czas ;)

Re: Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

Wenus napisał/a
:DDD Akurat nie skakałam. Kupiłam sobie taką opaskę uciskającą. Zobaczymy, może pomoże.
Pa :)
Żeby kózka nie skakała ...ale skoro nie skakałas to zdrówka życzę po prostu :)

Re: Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

Wenus
Szła sobie i na całkiem równym tylko śliskim orzełka wywinęła ;) Ale od tego się nie umiera, za łatwo by było.
Dzięki :)

Re: Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

Jola, a nie mówiłam, że ta dziura to dla Mikołaja ;)
12345