Wszystkie anonimy podpisujące się w sposób idiotyczny będa traktowane przeze mnie jako...

Wszystkie anonimy podpisujące się w sposób idiotyczny będa traktowane przeze mnie jako...

lothar, drapak, lluminatus- i tak będę rozmawiać z nierozpoznawalnymi-ktoś musi ich utemperować

Re: Wszystkie anonimy podpisujące się w sposób idiotyczny będa traktowane przeze mnie jako...

da®®io
mam dość tych anonimowych ataków zza krzaka-te fora są niszowe i moim zdanie nikt obcy z zewnątrz tutaj nie zagląda, a więc wobec atlantydowych prowokatorów nie zamierzam być pobłażliwy

Re: Wszystkie anonimy podpisujące się w sposób idiotyczny będa traktowane przeze mnie jako...

OLEJ!

Re: Wszystkie anonimy podpisujące się w sposób idiotyczny będa traktowane przeze mnie jako...

da®®io
chyba musialbym wypić wiadro melisy:) nawet nie wiesz jak mnie to zjeżyło

Re: Wszystkie anonimy podpisujące się w sposób idiotyczny będa traktowane przeze mnie jako...

poeta
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Olej to se do łba dolej.

Re: Wszystkie anonimy podpisujące się w sposób idiotyczny będa traktowane przeze mnie jako...

da®®io
dobre, choć takie sobie