Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

Re: Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

Ryo2 napisał/a
No to wielki pęk rózg Cię czeka :D

Przynajmniej jedno życzenie się spełni he he.... no i chętnie się podzielę, gdyby dla Ciebie Krzyś zabrakło :))) :P

Póki co, Mikołaj przycumował w Bayern ...i chyba mu się podoba ;)))

Re: Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

szuw napisał/a
Oj dziewczyny, dziewczyny, taki forumowy remont to poważne przedsięwzięcie, to nie jest jakieś hop-siup. Trzeba wszystko bardzo starannie zaplanować, dobrać odpowiednie kolory wnętrz i zewnętrznych elewacji, przygotować folie ochronne, zabezpieczyć podłogi i meble... Wszystko jest pod kontrolą, a remont powoli wchodzi na najwyższe obroty...

Jeśli Wenusowe Oczko ma rację może jednak lepiej się nie "rozpędzać" (najwyższe obroty":)), bo się Mikołajowe prezenty nie zmieszczą, mimo wszystko szkoda by było :))):P

Re: Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

da®®io
w sklepieniu rzymskiego " Pantheonu " jest okullus wpuszczajacy światło do wnętrza i tutaj tez taką ma to funkcję

Re: Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

Jola napisał/a
Przynajmniej jedno życzenie się spełni he he.... no i chętnie się podzielę, gdyby dla Ciebie Krzyś zabrakło :))) :P

Póki co, Mikołaj przycumował w Bayern ...i chyba mu się podoba ;)))
To jak go gdzieś tam spotkasz to baardzo serdecznie odemnie pozdrów (im serdeczniej tym lepsze prezenty dostanę ) ;)))

Re: Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

w sklepieniu rzymskiego " Pantheonu " jest okullus wpuszczajacy światło do wnętrza i tutaj tez taką ma to funkcję

Uuu, ale ta na tym forum, to raczej jakby ją Meteoryt przeleciał :DDD, hmmm, w sumie już sama nie wiem Darku :), może jednak nie doceniłam Mistrza Marcina :)))

Re: Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

da®®io
jeśli nie ma gruzu na posadzce to znaczy, że to mógłbyć " włam na parasol " :)))

[...]

No problemo, szepnę słówko, abyś dostał same najfajniejsze ....gałązki :))):P

Krzyś, za chwilkę zmykam, fajnie było tu znów zajrzeć i spotkać miłe osoby :), choć nie wszystkie, szkoda.

Póki co, chciałabym obejrzeć jakiś filmek i spać, bo jutro o 7-ej muszę wstać, a nie wiem jeszcze co mnie rano czeka. Tu ciągle śnieg pada, dzisiaj rano nie dość, że szlam w głębokim śniegu, to jeszcze bramki nie mogłam otworzyć, przymarzło. Musiałam sobie wielką samochodową ręcznie :)), uśmiałam się w sumie, wielka brama, a wychodzę tylko ja he he...
Dobrze, że do pracy mam blisko, ale w sumie przydałby się ktoś do odśnieżenia posesji, może Mikołaj coś zaradzi :))))

Patrz mail :)

Re: Marcinie wciąż remontujesz, a dziura w dachu coraz większa! :D

Jolu, a do mnie Mikołaj nawet esemesa osobiście wysłał z zapytaniem czy byłam grzeczna i zasłużyłam na prezent i prosi o odpowiedź TAK lub NIE na nr 72053. Taki Mikołaj mi się trafił, ja to mam wielkie szczęście, jak ta dziura w dachu  ;DD
12345