Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał (i nie tylko)

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał 2017

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał 2017

Wspomnienie

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał 2017

Wspomnienie

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał 2017

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał 2017

Wspomnienie

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał 2017

rozalka
To jeszcze troszkę nastroju:) Może też się rozpłaczesz, a masz:)
https://youtu.be/HD0UqPRUeS4

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał 2017

rozalka
To dla równowagi:) Mam nadzieję, że jeszcze nikt nie zapodał:)

https://youtu.be/04fEWQOwUD4

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał 2017

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Honey napisał/a
Dziękuję za osadzenie albumu,coś mi nie wyszło :)
Nie ma co — nie wyszło, ponieważ próbowałaś osadzić sam link zamiast kodu iframe. Na YouTube trzeba kliknąć zakładkę "Udostępnij",  a następnie zakładkę "Umieść na stronie" i skopiować cały kod iframe (nie sam link). A następnie osadzić ten kod na forum :)

PS. Diabeł tkwi w szczegółach