Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał (i nie tylko)

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał 2017

sputnik napisał/a
Nie wiem skąd to się u mnie znalazło ale mają potencjał :) https://youtu.be/3C6R2P_RfIU
Bardzo fajnie tańczą — już gdzieś mi mignął na YouTube ten filmik i też zwróciłem na niego uwagę, a szczególnie na dziewczynę we fioletowej sukience ;)

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał 2017

Kawusia
szuw napisał/a
[...]

Witaj,Sputnik to już wklejał
To prawda obydwoje świetnie tańczą.

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał 2017

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia

Dirty Dancing - super impreza się rozkręca ;)

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał 2017

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Witaj,Sputnik to już wklejał
To prawda obydwoje świetnie tańczą.
Wiem Kawko, odpowiedziałem na post Sputnika i dodałem przy okazji filmik w formie obrazu (zamiast linku) ;)

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał 2017

Film był hitem ,i wszystkie miałyśmy takie fryzury he he

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał 2017

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Serenity napisał/a
I coś z klasyki do przytulania
Przy takiej muzyce, to można się przytulać

[...]

Dzięki

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał 2017

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
rozalka napisał/a
To jeszcze troszkę nastroju:) Może też się rozpłaczesz, a masz:)
https://youtu.be/HD0UqPRUeS4