Protesty przeciwko inwazji Rosji na Ukrainę

Protesty przeciwko inwazji Rosji na Ukrainę

Tysiące Gruzinów protestowało przeciwko inwazji Rosji na Ukrainę

„Tysiące ludzi zgromadziło się 25 lutego w stolicy Gruzji, Tbilisi, wzywając do zakończenia inwazji Rosji na Ukrainę. Film pierwotnie opublikowany w https://www.rferl.org/a/georgia-rally-ukraine-russia/31723871.html

Żródło: Radio Wolna Europa/Radio Wolność

Re: Protesty przeciwko inwazji Rosji na Ukrainę

Protesty także w Rosji: Policja rozbija protesty antywojenne w całej Rosji

„Siły bezpieczeństwa rozbiły protesty antywojenne w kilku miastach w całej Rosji”

Źródło: Radio Wolna Europa/Radio Wolność

Re: Protesty przeciwko inwazji Rosji na Ukrainę

„Irlandia: Wściekły tłum obrzucił samochód z ambasadorem Rosji, który próbuje wjechać do ambasady„

https://streamable.com/jtkyzp#

Re: Protesty przeciwko inwazji Rosji na Ukrainę

Protesty przeciwko wojnie w Rosji! Są brutalnie tłumione

Re: Protesty przeciwko inwazji Rosji na Ukrainę

Mnie osobiście protest dotyczył w Warszawie!

Przez 3 dni był zablokowany Trakt Królewski na wysokości Rozdroża. Wkurw niemożebny gdyż musiałem cofnąć się do metra, którego nie lubię!

Denerwowało mnie to do dziś!

Jutro i pojutrze mam 3h tematów w Centrum Warszawy i później z chęcią przyłączę się do protestów pod Ambasadą Rosji 💛💙

Re: Protesty przeciwko inwazji Rosji na Ukrainę

„Kuba Błaszczykowski pomaga Ukrainie. Jego fundacja wyśle ćwierć miliona złotych„

Jakub Błaszczykowski poinformował w swoich mediach społecznościowych, iż jego fundacja przekaże 250 000 tysięcy złotych na pomoc sąsiadom z Ukrainy. – Wspólnie nieśmy pomoc w tym niezwykle trudnym czasie – napsiał 108-krotny reprezentant Polski.

Fundacja Ludzki Gest wysyła ćwierć miliona złotych na pomoc Ukrainie
„W obliczu trudnej sytuacji naszych sąsiadów z Ukrainy wraz z Fundacją Ludzki Gest przekazujemy pomoc w postaci ćwierć miliona złotych (250 000 zł).

To pieniądze na najpotrzebniejsze środki niezbędne do funkcjonowania dla obywateli Ukrainy.

Wspólnie nieśmy pomoc w tym niezwykle trudnym czasie”.

Źródło: https://ekstraklasatrolls.pl/kuba-blaszczykowski-pomaga-ukrainie-jego-fundacja-wysle-cwierc-miliona-zlotych/

Re: Protesty przeciwko inwazji Rosji na Ukrainę

Mężczyzna na Ukrainie sam walczy z rosyjskim czołgiem

„Konwój rosyjskich czołgów przejeżdżał przez miasto Bachmach w północnej Ukrainie 26 lutego, trzeciego dnia rosyjskiej inwazji wojskowej”.

Źródło filmu: https://www.rferl.org/a/ukraine-chernihiv-russian-tanks-protest/31725154.html

Re: Protesty przeciwko inwazji Rosji na Ukrainę

„Protest mieszkańców Nowosybirska w Rosji przeciwko wojnie na Ukrainie”

„W Nowosybirsku, Rosja, lokalni mieszkańcy maszerują w proteście przeciw inwazji rosyjskiej na Ukrainę. Nowosybirsk to trzecie co do liczby mieszkańców miasto rosyjskie po Moskwie i Petersburgu„.