Przepis na kielich rozkoszy :)

Re: Przepis na kielich rozkoszy :)

Wenus
Sputniczku, gościom możesz zaserwować. A co, niech sobie nie myślą, że w Polsce tylko czyściochę się pija ;)

Re: Przepis na kielich rozkoszy :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Dzięki, jest ok. Miałam zapalenie oskrzeli a gardło to trochę później, ale na gardło to wypróbowałam sposób Lotka ze ssaniem czosnku i powiem Ci, że jak ręką odjął ;) Tylko w pracy kto nie wchodził do mnie do pokoju to pytał co tu tak kiełbasą pachnie :)

Re: Przepis na kielich rozkoszy :)

Robiłam swojego czasu tak ze truskawki,ananasy,banana,brzoskwinie z puszki ,wszystko kroiłam w kostkę i zalewałam
rumem.potem to nałożyłam do kielichów na deser i na to bitą śmietanę i posypane czekoladą.Zrobiłam to na domówkę i wszyscy chcieli repetę i ganiali do kuchni z pustymi pucharkami.Miałam narobione taki wielki gar i wszystko zjedli.Miała wyjść sałatka owocowa a taki pomysł mi do głowy strzelił i okazał się bardzo skuteczny.

Re: Przepis na kielich rozkoszy :)

sputnik
Mój kochany Braciszek jak jest w kraju to tylko piwko jak ja :) Ale uraczę ich (będzie z dziewczyną) tym trunkiem :) W piątello napiszę jak się podobało :)

Re: Przepis na kielich rozkoszy :)

Wenus napisał/a
[...]
No wyobrażam sobie,ja mam własnej roboty syrop z mniszka i z lipy namordowałam się latem ale teraz to owocuje.Choć jak nie to ,to inne choroby i zawsze człowiek z tyłu.

Re: Przepis na kielich rozkoszy :)

Wspomnienie

Re: Przepis na kielich rozkoszy :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusiu, czyżbym wyczuwała nutkę niepokoju?

Re: Przepis na kielich rozkoszy :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Swojska kiełbasa pachnie czosnkiem i dlatego takie skojarzenie mieli :) A ten Twój przepis to ja i na zdrowe struny głosowe chętnie przetestuję ;)
123