Przepis na kielich rozkoszy :)

Wenus
Melon pokrojony w kostkę, tak samo mango, trochę rodzynek, sok z limonki wg. uznania, zalane to wszystko wermutem :)

Re: Przepis na kielich rozkoszy :)

Wenus
A dla ostudzenia emocji można wrzucić kilka kostek lodu ;) Smacznego!

Re: Przepis na kielich rozkoszy :)

sputnik
Brzmi trochę jak "sex on the beach" :) A jakie proporcje?

Re: Przepis na kielich rozkoszy :)

Wspomnienie

Re: Przepis na kielich rozkoszy :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Dowolne według gustu :) Ja kroję melona do połowy sporego pucharka lub kieliszka, trochę mango, latem nawet lepiej pasują pokrojone truskawki i zalewam wermutem. Owoce są najsmaczniejsze jak nasiąkną aromatem wina :)

Re: Przepis na kielich rozkoszy :)

sputnik
Jutro mam gości zza wielkiej kałuży ale niestety robię za drivera więc nie skosztuję prędko :/ Ale jak wrócę to skosztuję -dzięki za przepis ;)

Re: Przepis na kielich rozkoszy :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Twoje też może nieźle smakować :) Ja na Sylwka to piłam ciepłe mleczko z miodem :)