Radosław Sikorski o Ukaranie, Rosji i Unii Europejskiej

Re: Radosław Sikorski o Ukaranie, Rosji i Unii Europejskiej

Drapak
A teraz popatrz co tu powklejałeś, jaki syf, jaką nędzę, jaką papkę medialną wyrzyganą  tak zwyczajnie po ludzku nie jest ci wstyd, że identyfikujesz się z taką prymitywną propagandą.

Re: Radosław Sikorski o Ukaranie, Rosji i Unii Europejskiej

Syf i nędza to jest Twój sposób komunikacji w przestrzeni publicznej, brak empatii, brak wrażliwości i nieumiejętność kulturalnego wyrażania myśli, bez naruszania granic psychicznych współdyskutanta.

No, ale jeśli ojciec Cię nie nauczył dobrych manier i kultury, to ja tym bardziej Cię nie nauczę. Mogę tylko ubolewać, że przyszło mi z Tobą rozmawiać :)

Kto, jak kto, ale ktoś taki jak Ty, kto na masową skalę rozpowszechniał prymitywne fake newsy o uchodźcach, nie jest dla mnie autorytetem w sprawie przeciwdziałaniu propagandzie.
Więc swoje uwagi i pouczenia zachowaj dla siebie.

Poza tym Sikorskiemu, Orłosiowi czy Grecie  nawet do pięt nie dorastasz :)

PS. Dziwnie się zachowujesz z tym kasowaniem konta.
Obraziłeś się  i skasowałeś konto, ponieważ trochę ostrzej Ci odpowiedziałem?
Sam  do wszystkich piszesz w nieporównywalnie bardziej ostry i obraźliwy sposób, a jak ktoś odpowie Ci trochę ostrzej, to się obrażasz jak panienka? No ale płakać nie będę za Tobą! Cieszę się, że skasowałeś konto i nasze drogi znowu się rozeszły. Dużo zdrowia życzę i dziękuję za odwiedziny :)

Nowy wątek afery mailowej pokazuje, jak PiS cynicznie grał tematem uchodźców. “Musimy przykryć sprawę polexitu

”W nowym wątku czytamy korespondencję z października 2018 roku, z finiszu kampanii przed wyborami samorządowymi. Z wiadomości wynika, że obóz rządzący cynicznie wykorzystał temat uchodźców do celów wyborczych.

Korespondencja dotyczy kontrowersyjnego spotu na temat uchodźców, który powstał w czasie kampanii wyborczej. Przekaz filmiku był jasny – jeśli wygrają kandydaci PO, to do Polski zaczną napływać agresywni imigranci. Mail w sprawie filmu miał napisać Mateusz Morawiecki”.

Cały artykuł: https://crowdmedia.pl/nowy-watek-afery-mailowej-pokazuje-jak-pis-cynicznie-gral-tematem-uchodzcow-musimy-przykryc-sprawe-polexitu/