Ranking głupot władzy.

Re: Ranking głupot władzy.

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

[...]

Dziś tj. 19-tego grudnia o godz 19-tej jest protest pod Pałacem Namiestnikowskim w Warszawie i oczywiście tam będę.
Już widzę oczami wyobraźni jak interpretowane będą te zgromadzenia przez propagandowe media sprzyjające obecnej władzy.
-Warszawiacy tłumnie wyszli na przedświąteczne spacery po Krakowskim Przedmieściu :)

Biorę ze sobą aparat i wrzucę foty pod koniec dnia...
Pozdrawiam i miłego niedzielnego spacerowania :)

Re: Ranking głupot władzy.

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

Re: Ranking głupot władzy.

MaryLou
Zawsze warto protestowac przeciwko glupocie władzy...Juz ponad 2mln podpisow pod apelem...trzeba dac swoj glos...choc ta wadza ma to w doopie..Ale my nie mamy!

Re: Ranking głupot władzy.

Kpt.Wojtek
MaryLou napisał/a
Zawsze warto protestowac przeciwko glupocie władzy...Juz ponad 2mln podpisow pod apelem...trzeba dac swoj glos...choc ta wadza ma to w doopie..Ale my nie mamy!
MaryLou, to nie glupota tylko przemyslna strategia oddania kraju w ruskie lapy.

Re: Ranking głupot władzy.

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Dziś około godz. 9:00 widziałem w TV urywek orędzia Anżeja zwanego "pręzydętem" i rzygać mi się zachciało... Puste nakrycie to wcale nie jest dla samotnego wędrowca a dla tych co niby są na misji zagranicznej...
Puszczone oczko dla tępej gawiedzi co potępiają sytuację na granicy Białoruskiej pochwalającej płot.
Zapytuję więc.. Czy Polaków emigrujących masowo ktoś wypychał, pozwalając marznąć w lesie?

Ciekawi mnie co innego... Jak za czasów PRL'u dostali wizę do USA czy Reichu co ci teraz najgłośniej drą ryja by nie wpuszczać emigrantów co uciekają przed teatrem działań wojny.

Pytanie zadałem kiedyś tam nacjonalstom co swobodnie się przemieszczają na obecną chwilę choćby po Niemczech i tam sobie pracują... To co innego przecież - usłyszałem w odpowiedzi, yyy :)

Tematu więcej nie poruszałem gdyż nie warto.

Innymi słowy... Nakrycie ma być puste i kwita bo taka jest tradycja!!!

Pytania? - Brak!

1 ... 12131415161718 ... 22