Ranking głupot władzy.

Re: Ranking głupot władzy.

Drapak
Ten post był aktualizowany .
Sputnik napisał/a
Chyba nie znasz terminu "bolszewik" którym non-stop się posiłkujesz!

Ad-rem każdy wyleciał co krytykował władzę najjaśniejszego...

Jak tam Twoja emeryturka stażowa? Pręzydęt du*a dotrzymał słowa?
-o ile pamiętam to był warunek konieczny głosowania na tę formację bo nic innego Cię ie interesowało....

Więc jak tam jest, Drapaku?
Ładnie że się martwisz o Moją emeryturę :) [mod]
Nie martw się chlopaka projekt emerytur stażowych już w komisjach więc spoko czekamy :)
Ale zwierzę ci się chlopaka że Ujek Robert już o dawna jest na emeryturce i to całkiem dostatniej :)

Re: Ranking głupot władzy.

Sputnik
Gratuluję :) Niech Cię nie zdziwi fakt, że Twoja ulubiona formacja doprowadzi do tego, że emeryturka /choć pokaźna/ wystarczy na tydzień marnej egzystencji.
-niebawem będą kartki!

Re: Ranking głupot władzy.

Drapak
Sputnik napisał/a
Gratuluję :) Niech Cię nie zdziwi fakt, że Twoja ulubiona formacja doprowadzi do tego, że emeryturka /choć pokaźna/ wystarczy na tydzień marnej egzystencji.
-niebawem będą kartki!
I znowu się martwisz o nie swoje pieniądze, czy to nie zabawne, nie martw się chlopaka dopóki czerwoni nie zajmą Berlina Charlottenburg i Szkocji Ujek Robert z głodu nie umrze :)
Kartki ci się marzą :) chciało by się do komuny :)  a tu dupa z planów, pewnie będą jak dalej takie niedojdy i idioci będą kręcić Europą ale myślę że już niedługo :)
A na razie trzeba żyć bez kartek więc jedziemy do Gdańska pendolino na weekend ... bez kartek trzeba korzystać :)

Re: Ranking głupot władzy.

Chciałbym się przyznać do błędu ale trudno mi cokolwiek wymyślić aby poprawić Tobie samopoczucie...

Czy nie widzisz, że Twoje teorie są natychmiastowo zaorane?!

Drapak! Co jest?! Nazwanie mnie 'czerwonym' to już dawno nie działa!

Pis[mod] stosują metody jak ty...

Re: Ranking głupot władzy.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak
Drapak napisał/a
Zabawny syneczek ten orloś :))) te jego żale że go wylali na zbity ryj z tv teroz musi dorabiać na chlebek na YT a grupa wyznawców niewielka i zarobek niski :) może jeszcze na jakiś chałturach by pozarabiał ale gdzie kołchozów już ni ma a strażacy by go do remizy nie wpuścili i olali dosłownie. Fajnie się ogląda upadek napompanych figur potem puk .. i na dnie się czołga jak szmata do podłogi .. A taki był ładny hamerykański a tu bolszewik wyszedł z niego :)))
Moze tego nie kumasz drapak, ale sa ludzie, ktorzy nie wspolpracuja z pisuarami i propaganda z tvp. To tacy, ktorzy za czasow stanu wojennego w czasie nadawania dziennika palili swieczki w oknach. [mod]

Re: Ranking głupot władzy.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak
Raz kilof do łapy wziąłeś mistrzu w wieku 18 lat i już marzyłeś o emeryturze... [mod] 😪

Re: Ranking głupot władzy.

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak

Re: Ranking głupot władzy.

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
1 ... 1516171819202122