Ranking głupot władzy.

Re: Ranking głupot władzy.

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

Re: Ranking głupot władzy.

Drapak
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Raz kilof do łapy wziąłeś mistrzu w wieku 18 lat i już marzyłeś o emeryturze... Cóż za [mod] życie Drapaku 😪
Nie w 18 roku życia, [mod] zacząłem pracować w 15 roku życia :)
A teroz real - film Przychodzi Sputnik do Drapaka ....

Re: Ranking głupot władzy.

To tak jak ja :) [mod]

Lepiej mi napisz za co kochasz PiS[mod]...

Ciekaw jestem bo "bolszewicy", "esbecja", "walka z komuną" NIE DZIAŁA!!!

Dawaj śmiało Drapaku :)
Może lubisz poglądać - Co do ciebie pasuje :)))

Re: Ranking głupot władzy.

Drapak
Ten post był aktualizowany .
[mod].

Fajny mecz wczoraj widziałem, momenty były ....

[...]

1 ... 16171819202122