Re: Pytanie do WWojtka:

Kpt.Wojtek napisał/a
Dlaczego ciagle onanizujesz sie tematami na temat homoseksualizmu, a nawet zoofilii. Wklejanie takich zdjec, filmikow, wiecej powiem, samo wyszukiwanie - nie jest wedlug twoich wlasnych "deklaracji" na temat moralnosci normalne.

Nie sadze aby wiekszosci forumowiczow przeszkadzala twoja innosc w tych kwestiach (moze poza dwoma) , ale nie staraj sie prosze przelewac na innych twoich fobii i problemow.
My (przepraszam, ze pisze my, ale tak uwazam) mamy swoje rodziny, dzieci, domy... Moze zamiast zajmowac sie taka "magia" odnajdziesz wreszcie i ty swoja droge w zyciu, bez znaczenia z kim - czego ci serdecznie zycze.
Kapitanie, myślę,  że tutaj może być odpowiedź na Twoje pytanie:

"W psychologii znany jest mechanizm, który powoduje, że w innych ludziach drażni nas to, z czym sobie sami nie dajemy rady. Jednostki silniejsze akceptują swoją osobowość, osoby słabsze, lub nieświadome, często wypierają to, co im w nich nie odpowiada.
Jednocześnie atakują wszystkich, którzy mają podobne, nieakceptowane przez nich, cechy.

Wszechpolacy nie znoszą osób homoseksualnych. Na każdym kroku podkreślają swój paniczny lęk przed „promocją homoseksualizmu”. Co samo w sobie jest emanacją ich panicznego lęku przed własną seksualnością. Przecież ktoś, kto jest pewien swej heteroseksualności nie stanie się gejem, choćby naoglądał się całujących się par jednopłciowych.
Dla kogoś takiego hasło „promocja homoseksualizmu” jest tak samo absurdalne, jak „promocja niebieskich oczu”. Czy ktoś, kto ma zielone zacznie obawiać się zmiany koloru tęczówek, bo wokół pojawiają się plakaty z modelami o niebieskich?
Cóż, kochani Wszechpolacy, wiemy że jesteście młodzi, jeszcze szukacie swojej identyfikacji płciowej. Ale może jednak czas, by przestać zwalać odpowiedzialność za swoje dojrzewanie na innych?
Życzymy Wam jak najlepiej, może stworzycie jakąś sekcję tęczową?"

Żródło: POMÓŻMY MŁODZIEŻY WSZECHPOLSKIEJ ODNALEŹĆ SWĄ IDENTYFIKACJĘ PŁCIOWĄ

Re: Pytanie do WWojtka:

Perełka
 oprócz psychologi, z czym większość się nie zgodzi, bo prawie nikt nie zna siebie, prowadzi cel, który ma zwróć uwagę społeczeństwa na braki innych, których to oni - (takie wwojtki i) prawacy nie mają w swoich deklaracjach. Muszą zaprezentować, że to oni wiedzą jak lepiej rządzić krajem, że są lepsi i godni zaufania.  Wyszukują informacji, żeby wypłynąć na pomniejszaniu innych. Taki jest mechanizm dzisiejszych mediów - stworzyć napięcie, żeby zainteresować. Indywidualna podłość pokaże, co to będzie. Naładowana negatywnie informacja tylko wtedy ma sens, kiedy jest prawdą. Jest podłością kiedy jest pomówieniem.
Czytałam kiedyś, że nazizm nie był tylko sprawą Hitlera, a przede wszystkim tych którzy Hitlera wybrali. Nasi skrajni prawacy kochają świrów, którzy zrobią z nimi porządek, bo mają nadzieję, że dzięki temu będą lepszą rasą. Znowu średniowiecze myśli ludzkiej.
A WWojtek lubi adrenalinę, lubi się bać, więc najlepiej byłoby mu w szeregu takiej szarej armii jaką tworzy iluminatus.

Re: Pytanie do WWojtka:

Perełka
Wojtek nie zaistniałby w takiej postaci jaką jest, gdyby Serenity go nie stworzyła .

Re: Pytanie do WWojtka:

da®®io
hej, ale ona teraz wzmacnia drapaka bo to jej ziomal , i wyraźnie daje mu przyzwolenie do coraz większego rozbestwienia-to jest śliski lizotup, podjudzacz i perfidny prowokator który chroni lothara i skacze do mnie gdy tylko mnie zobaczy- tam nie ma miejsca dla niepokornych, ale ja jeszcze się trzymam - miłej niedzieli:)

Re: Pytanie do WWojtka:

Perełka
Śniłeś mi się. Skonstruowałeś robotą - sztuczną inteligencję, którego nazwałeś "darrio". Miłej niedzieli.

Re: Pytanie do WWojtka:

Perełka
Darku, ona nie daje przyzwolenia, ale taka jest. Po co ci walczyć z kółkiem wzajemnej adoracji?
Nikogo tam nie przekonasz. Możesz tylko prowadzić otwartą wojnę, albo wkomponować się tak w krajobraz by cię zaakceptowali.

Re: Pytanie do WWojtka:

Perełka
Ps. z huzarami nie ma żartów.

Re: Pytanie do WWojtka:

da®®io
od Adminki dostałem zakaz zwracania się do Niej po imieniu-a więc przeszliśmy na oficjalną stopę choć nasze wcześniejsze relacje  były diametralnie inne-czuję się jakbym był z Nią w separacji:)))
123