Reklama iPhone 9.

Anna.
Przy próbie otwarcia wątków wyskakuje mi koło z napisem LOADING...telefon wibruje i wyswietla się natrętne reklama iPhone 9 z informacją, że zostałam wytypowana do testowania. Nie jestem nią zainteresowana, staram się zamykać, ale nie przynosi to skutku, zamykam całość i wchodzę ponownie na forum, czynność powtarzałam już kilkanaście razy i nadal nic. Ktoś wie jak się tego pozbyć?

Re: Reklama iPhone 9.

da®®io
ja bym spróbował wyczyscic ciasteczka ( cookies ) ale to spowoduje skasowanie  ustawien dla innych portali z jakich korzystasz

Re: Reklama iPhone 9.

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
beda sie dziac rożne hocki, ja gdy wchodze na Atlantyde z chrome to mnie informują, ze jestem milionowym uzytkownikiem i jak podam numer telefonu to otrzymam nagrode? a potem sie okaze ze tak naprawde nagrod nie ma - wiec widzisz, ze metody tych naciagaczy są róznorodne

Re: Reklama iPhone 9.

Anna.
Milionowym to i ja jestem, tu i tam też, wolałabym być jedną na milion, jak pani Basia, robią z nas durni na każdym kroku i tyle. Mnie już wystarczy tego dobrego...

Re: Reklama iPhone 9.

da®®io
mnie tez pojawila sie ta reklama iphona9 i proponuja mi pobranie przegladarek int. firefox, internet eksplo. i inne - pod reklamami jest taka ikonka i jak ja sie kliknie to pojawia sie ta reklama - przypadkowe klikanie w reklamy automatycznie je otwiera - dobrze ze  ja mam blokadę na premiowe uslugi subskrybcyjne bo pewnie juz by mnir w coś wrobili

Re: Reklama iPhone 9.

Anna.
To jest gorsze od testu robota, Atlantydę też przesłania...i jeszcze to włączające się forum w języku angielskim. A tak w ogóle to od kiedy są tu reklamy? Administrator pisał coś na ten temat?

Re: Reklama iPhone 9.

da®®io
taki zalew reklam zacząl sie u nas tak od 10 dni - to są reklamy profilowane więc kazdy z nas może je miec nieco inne - to jest skutek tego RODO ktory mial dbac o naszą prywatność, a teraz przeksztalcil sie w narzedzie wirtualnej " inwigilacji "

Re: Reklama iPhone 9.

da®®io
u mnie forum jest po polsku - może musisz zmienic coś w ustawieniach
123