Relacje ze starszym mężczyzną

Dagmara M
Jak przekonać dojrzałego faceta do związku, do spróbowania bycia razem? Bardzo mnie lubi, podobamy się sobie, jest chemia i po prostu to coś, ale często słyszę od niego, że jest za stary, muszę związać się z równolatkiem, ale ja nie chcę... Teraz pytanie, jak go przekonać, pokazać, że naprawdę mi zależy i nie chcę nikogo innego. Bo on tak jakby chciał, ale zachowuje się trochę tak, jakby robił to wg niego dla mojego dobra. Jak sprawić, żeby zmienił zdanie? Ja mam 29 lat, on 48.

Re: Relacje ze starszym mężczyzną

Kpt.Wojtek
Dagmara M napisał/a
[...]
Straszny problem!  Ja nie moge Ci pomoc bo juz mialem trzy zony i zawsze mlodsze, ale mozesz sprobowac zwrocic sie do psychologa, seksuologa, albo ksiedza.

Re: Relacje ze starszym mężczyzną

tifani
Ta trzecia to chyba coś jak wnuczka? ;))))

Re: Relacje ze starszym mężczyzną

ultramaryna
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kapitanie,jak to jej nie mozesz pomoc?Skoro miales trzy zony i to zawsze mlodsze,to moze opisz jakimi argumentami cie przekonaly,ze sie z nimi ozeniles.