Robicie zapasy na zime? Na grzyby!

Kpt.Wojtek

Na grzyby - w aromatów pełen las
Na grzyby - przed wyjazdem słuchaj sprawdźmy gaz
Weźmy czegoś parę kropel A na drzwiach wywieśmy o tem
 Że ruszyliśmy w sobotę bo powzięlismy ochotę
Na grzyby - tu borowik a tam dzik dzik, wściekły na mnie... ech...
pociągnijmy sobie łyk nie musimy dużo łykać, by się przestać lękać dzika
bo gdyby, gdyby łyk większy to na lwy'by, a dlaczego nie na lwyby...

na lwy'by - na gorący czarny ląd
na lwy'by - gdyby, gdyby nieco bliżej stąd
właśnie, wziąłby człowiek amunicję eksportową śliwowicję
drzwi opatrzyłby w inskrypcję: "przedsięwzięto ekspedycję"
na lwy'by...

Re: Robicie zapasy na zime? Na grzyby!

Ana.Mina
Cześć Kapitano, kope lat :))) zapasy? a że co? że wojna idzie czy jak ??
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Robicie zapasy na zime? Na grzyby!

Kpt.Wojtek
Ana napisał/a
Cześć Kapitano, kope lat :))) zapasy? a że co? że wojna idzie czy jak ??
Czesc Ana! Jaka wojna? Polski Ład wprowadzaja.

Re: Robicie zapasy na zime? Na grzyby!

Ana.Mina
Kpt.Wojtek napisał/a
Ana napisał/a
Cześć Kapitano, kope lat :))) zapasy? a że co? że wojna idzie czy jak ??
Czesc Ana! Jaka wojna? Polski Ład wprowadzaja.

Eeee a już myślałam że to coś poważnego :)))) A niech wprowadzają polityka jak polityka, dziś Ci za jakiś czas inni :)))
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Robicie zapasy na zime? Na grzyby!

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Nie wkleilo mi sie ostrzezenie dla grzybiarzy.

Uwazajcie prosze bo w lasach grasuja obecnie watachy dzikow i rumunow!

Czytalem, ze nawet lesnicy z bronia boja sie samemu wchodzic do lasu.

Re: Robicie zapasy na zime? Na grzyby!

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Teraz spawdźwiłem

Re: Robicie zapasy na zime? Na grzyby!

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Jesteś debeściu 🥳}