[WTC] 20 lat temu był wielki strach i szok..Niepublikowane dotąd..Mariusz Max..

[WTC] 20 lat temu był wielki strach i szok..Niepublikowane dotąd..Mariusz Max..

Re: 20 lat temu był wielki strach i szok..Niepublikowane dotąd..Mariusz Max..

Sputnik
Dobra dziękuję... Nieścisłość goni nieścisłość!
Niecałe 8 minut wystarczyło mi na wyłowienie kilkanaście bzdur.

-innymi słowy szkoda mi czasu nawet na komentowanie tego badziewa.

Ktoś kto uznaje się za dziennikarza i przyszłym tudzież obecnym zwierzchnikiem sił zbrojnych niech lepiej się przygotuje.

Zwykła tandeta i próba szerzenia teorii spiskowych.

Dobranoc!

Re: 20 lat temu był wielki strach i szok..Niepublikowane dotąd..Mariusz Max..

MaryLou
Wiem Sputniki,ze pan Kolanko ma juz zryty beret,ale kiedys to byl dobry dziennikarz,zanim wyjechal z Polski. Sama do konca nie dojechalam:)))Bo Nole gra...Dobrej nocki!

Re: 20 lat temu był wielki strach i szok..Niepublikowane dotąd..Mariusz Max..

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Jak ten czas szybko leci, ja pamiętam, jakby to było dzisiaj...

Re: 20 lat temu był wielki strach i szok..Niepublikowane dotąd..Mariusz Max..

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Znamy się trochę i nie chcę się licytować jakie tam bzdury były serwowane.

Re: 20 lat temu był wielki strach i szok..Niepublikowane dotąd..Mariusz Max..

Raczej 😴

Może załóż nowy wątek...
🤯

Re: 20 lat temu był wielki strach i szok..Niepublikowane dotąd..Mariusz Max..

Sputnik napisał/a
Raczej 😴

Może załóż nowy wątek...
🤯
W jakim celu miałbym zakładać nowy wątek?
 Żeby napisać, że minęło już 20 lat od tego wydarzenia,
a ja pamiętam, jakby to było dzisiaj?
Jeden wątek na ten temat to za mało? :)

WTC 🤯

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou

Jak wspominacie ten dzień?
Ja osobiście zwyczajnie jak mój Tato włącz CCN albo SkyNews!
SKĄD miał Info?
TOTALNY SZOK!!!
Natychmiast włączyłem o 15:00 salelite /bo te czasy były/

Jak na żywo samolot [mod] w drugą więżę

12