Rodzina boćków przyjęła gościa

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

Wenus
Szczęśliwej podróży Lwiczko, wróć do nas wypoczęta i z naładowanymi akumulatorami :)

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

da®®io
teraz w Sokolce leje deszcz, ale bidulki sie kulą-powinni im tam zrobic jakis daszek

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

Wenus
O matko kochana! ale boćka gradem stłukło! u mnie też wcześniej padał ale nie taki gruby. Biedne ptaszysko :/

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

da®®io
no szok, ten grad w gniezdzie jest wielkosci kurzych jaj-bidulka siedzi wystraszona i pewnie obolala, a u mnie slonecznie, wiosennie i nic takiego nie ma

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

Wenus
Teraz w gnieździe wygląda to już spoko ale cofnij sobie o 40 min - nie wyglądało to kolorowo :/

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

Inna mama
To niesamowite jak niewzruszenie siedziała, a po gradobiciu wstała i starała się usunąć te kule z najbliższego otoczenia jaj.
Nie zapomnijmy o tym, gdy będzie zmuszona zrobić coś, co nam trudno zaakceptować.

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

da®®io
na tubce mozna znalezc filmik z poprzednich lat gdy chyba samiec wyrzuca piskle z gniazda

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

Inna mama
Będąc dzieckiem myślałam naiwnie, że młode ptaki, tak po prostu, przez nieostrożnść, wypadają z gniazd. Nawet starałam się, przy pomocy drabiny, wkładać je z powrotem...no, ale dość szybko zostałam sprowadzona na ziemię.
12345