Rodzina boćków przyjęła gościa

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

Wenus
A może to tylko taka ściema dla naiwnej bocianowej, a tak naprawdę to lata po całym świecie w poszukiwaniu przygód, bo go to kręci najbardziej na świecie

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

Wenus napisał/a
A może to tylko taka ściema dla naiwnej bocianowej, a tak naprawdę to lata po całym świecie w poszukiwaniu przygód, bo go to kręci najbardziej na świecie
Może faktycznie ma kochanki i kilka takich gniazd na utrzymaniu... ale z drugiej strony patrząc, to zawsze wraca na noc do gniazda (chyba, że coś przeoczyłem)...

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

Wenus
To ja mu serdecznie współczuję jak trzeba będzie wykarmić całe towarzystwo będące owocem jego kochliwej natury

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

Kpt.Wojtek
Niedaleko mojego domu bylo od lat gniazdo bockow na komimie 3 pietrowego, opuszczonego domu.
Fajna okolica, pola rzeczka... Poczatkow budowy nie widzialem, ale wyroslo przez lata do ponad 2  metrow wyskosci i moglo zawalic komin.. Zima urzad gminy ustawil rusztowanie i zmniejszyl je do prawie 1 metra. Bocki jednak przylecialy i zaakceptowaly zmiane. Maja juz 2 jajka!

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

Wenus
A ja się zastanawiam, kto wymyślił. że bociany przynoszą dzieci...

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
No i nie zdążyłam...pożyczyć ci świetnego urlopu i szerokiej drogi:/...

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

Lwiczka9
Jeszcze zdązylas! dziekuje serdecznie! do "zobaczenia"! M.

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

Lwiczka9
Ok.13 pomacham z ...Wrocka Głownego i dalej ...w droge!
12345