Rodzina boćków przyjęła gościa

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

Wenus
Ja kiedyś znalazłam młodego szpaka. Zrobiłam mu posłanie z siana w pudełku po butach, nawet mu łapałam muchy i dżdżownice ale niestety po dwóch dniach zdechł :/

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

Inna mama
Mamy potrzebę pozbawiania  świata, tylko świat tego od nas nie oczekuje...

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

Inna mama
Oczywiście miało być - zbawiania.

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

dawniej -rat_
Raczej układania go na naszą, pożądaną, modłę. To praca dla Syzyfa, sadysty lub utopisty. ;)

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

Inna mama
Sadystką nie jestem, utopista brzmi ładnie, ale to chyba moja matka miała rację i nazywała rzeczy po imieniu - głupiec, to będzie to ;-).

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
A mnie się wydaje, że kobiety mają wrodzoną skłonność do empatii i stąd się to właśnie bierze.

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

Inna mama
Tu się z Tobą nie zgodzę, niestety. Niektórzy ludzie są empatyczni, a niektórzy nie, płeć nie ma znaczenia.

Re: Rodzina boćków przyjęła gościa

Wenus
A mnie się wydaje, że jednak ma ale oczywiście masz prawo mieć inne zdanie.
12345