Rozmowa męża i żony...

Re: Rozmowa męża i żony...

Ana.Mina
szuw napisał/a
Hahahaha padłam :)))))Dobre :) Umiesz rozbawić :)))
"Kto wczołguje się do mogiły z Nadzieją w sercu?"..

Re: Rozmowa męża i żony...

Po gitarę przyszedłem...

Re: Rozmowa męża i żony...

Coś tak czułem te podchody 🤭
SUPER! 👍

Przesyłam na zasadzie pinga i ponga suchara, który może nie polega dot. tego ww. materiału ale zawsze coś 🤔

Re: Rozmowa męża i żony...

Tu riposty zwyczajnie BRAK!
Może analogiczny żart dot. Szachistów...

-Idę do kumpla na szachy.
Północ i wraca...
-Miałeś iść na szachy a śmierdzisz alkoholem!
-A co??? Miałem śmierdzieć szachami?!!!

Re: Rozmowa męża i żony...

Muszę ten materiał wysłać do moich byłych... Ciekaw jestem reakcji 🤭
Nawiasem mówiąc nigdy nie dopuściłem się zdrady!
Aczkolwiek doczyniłem się z mężatkami.
O co tu chodzi?!
Nakreślam! Jestem wierny zawsze...

Re: Rozmowa męża i żony...