,-2

Sprawdzam czy działa olalalala

,-2

Re: Sprawdzam czy działa olalalala

,-2

Re: Sprawdzam czy działa olalalala

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Działa.
Witaj Szuw_ Bardzo się cieszę, że otworzyłeś forum.

Re: Sprawdzam czy działa olalalala

Jola
dziewczyna z perłami napisał/a
Działa.
Witaj Szuw_ Bardzo się cieszę, że otworzyłeś forum.

I ja również, ale coś podejrzewam, że Marcin aktywował, bo przeczytał moją obietnicę molestowania w tym temacie, gdy wróci z urlopowania;))), może przestraszył się stąd szybka reakcja i forum już jest :)):D

A wracając do mojego snu, ciekawe czy Marcin odpowiada wizerunkowi mężczyzny :))), reeety, no może nie będę już tak pisać, bo się nam nowy Admin naprawdę zatrwoży i zmieni zdanie odnośnie reaktywacji forum :)

Re: Sprawdzam czy działa olalalala

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Ana napisał/a
Super Szuwarku!!! w końcu forum zacznie żyć!!!

Forum , i  my razem z forum, pełna swoboda, bez śmiesznych zasad i widzimisiowania jak na Antarktydzie :)

Re: Sprawdzam czy działa olalalala

Jola
Mentalny Braciszku, a cóż to za "stopka" he he, ale pozwalam :))), tylko może wytłuść/pogrub czcionkę, bo zlewa się z naszymi wpisami :)), to taka moja pierwsza sugestia do Admina, no nie ma lekko! :PP

Re: Sprawdzam czy działa olalalala

dziewczyna z perłami
A może Szuwarek nas sobie wymarzył i dlatego tak się podziało?

Jak pojawi się Szuw dopytaj o szczegóły. Jak to nie on, wszyscy tutaj będziemy szukać twojej drugiej połówki.