Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

Świetna jest ta piosenka w wykonaniu Natalii Piotrowskiej. Wielu ludzi nie lubi coverów, ala ja je uwielbiam. Słuchając dobrych coverów — za każdym razem odkrywam coś nowego w starej piosence. Za to je kocham.
Piękna piosenka i wokalistka :)

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

Przyłaszczka
szuw napisał/a
[...]
Piosenka jest piękna, a wokalistka taka sobie:) Ale głos ma dobry, nie ma co dyskutować.
🦋🦋🦋

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

Studio Accantus ‐ No nie (SIX cover)

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

"Przeklęty na wieki (Damned For All Time - Polish version) Kuba Jurzyk - Studio Accantus:"

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

"Arabska noc (Arabian Nights - Broadway Polish version) Studio Accantus"

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

"Nie trać głowy (Don't Lose Your Head - SIX Polish version) Studio Accantus"

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

"Szampan" Live Version - Sylwia Banasik- Smulska (Cover)

Re: Studio Accantus — nowe i starsze piosenki

"Siostry Schuyler (The Schuyler Sisters - Hamilton - Polish version) Studio Accantus"