Super Kochani, że jesteście 😍

Sputnik
Pozdrawiam serdecznie 🤩

Re: Super Kochani, że jesteście 😍

Drapak
To chyba Goczałkowice Zdrój :) Na tym dworcu  można było kiedyś wynająć apartament okolica super fajny jesienny spacerek tam odbyłem do zapory Zalewu Goczałkowickiego no a w samych Goczałkowicach polecam odwiedzić Ogrody Kapiasa warto :) i do Beskidu Śląskiego rzut beretem tak jak i do Bielska białej :) i do Pszczyny :)

Re: Super Kochani, że jesteście 😍

MaryLou
Tu mnie jeszcze nie bylo,nie liczac zimowiska w Kozach za nastolatki. Bielsko pamietam zrobilo wrazenie,bo na pólnocnych ziemiach wyzyskanych takich cudeniek nie widzialam. Pszczyna w planach,ale nie wiadomo kiedy. Zapewne jakims przejazdem na Morawy czeskie lub Słowenie..Ale to blizej nieokreslona przyszlosc...

Re: Super Kochani, że jesteście 😍

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Jestemy,jestemy.....:)Dobrego kamracie!

Re: Super Kochani, że jesteście 😍

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak
Super, że podałeś Panie Kolego lokalizację :) Kłaniam się w pas 🥰

Re: Super Kochani, że jesteście 😍

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
😘

Re: Super Kochani, że jesteście 😍

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
To są Goczałkowice :) 👍

Najbardziej uwielbiam Kołobrzeg 😍

Muzyczka na tę korzyść 🥳