Swietny pomysl Szuwar z tymi bockami!

Kpt.Wojtek
Gratuluje.

Re: Swietny pomysl Szuwar z tymi bockami!

da®®io
zwróćcie uwagę, jak im się zgina noga w kolanie-tacy nie posiedzą sobie w fotelu ani na sedesie:)

Re: Swietny pomysl Szuwar z tymi bockami!

da®®io
o godz. 14:00 zastałem puste gniazdo

Re: Swietny pomysl Szuwar z tymi bockami!

ornitolog
To dlatego, ze bociany przez całe życie nie siedzą w gnieździe. Czasami z niego wylatują.

Re: Swietny pomysl Szuwar z tymi bockami!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Swietny pomysl Szuwar z tymi bockami! Gratuluje.
Dzięki, teraz już nikt nie będzie mógł mi zarzucić, że na tym forum nikogo nie ma... Są przecież bociany, przynajmniej dopóki nie odlecą...

Re: Swietny pomysl Szuwar z tymi bockami!

Inna mama
Przyłączam się do gratulacji Kapitana.

Re: Swietny pomysl Szuwar z tymi bockami!

czytelnicy
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Dzisiaj, punktualnie o 11:30 jeden z bocianów spróbował rozpocząć kopulację ale konar nie zapłonął, bo ten drugi bocian się nie zgodził.

Re: Swietny pomysl Szuwar z tymi bockami!

Inna mama
Nie ogląda reklam, nie wiedział co wziąć, może czytelnicy wspomogą.
1234 ... 10