Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

Lwiczka9
 Dzis refleksyjny dzień,moze dlatego,ze jutro nów Ksiezyca z cześciowym zacmieniem słońca w ..Wodniku..:) A moze dlatego,ze ..miłosc rozkwita w ciszy a nie w zgiełku...Pozdrawiam Was i zycze miłego wieczorka w gronie najbliższych:) Wybaczmy im i starajmy sie aby kazdy dzien roku były walentynki:) Swiety Walenty niech imieninki ma 365 dni...

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

hiena
Now jest dzis z tego co wiem...hej jak tam wychodzisz gdzies na bal?...no I czy masz walentynki w brzuszku;)?...

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
[...]
U Wodnika kazdy dzien jest inny, moze troche inny, ale zawsze. Kochamy caly rok, ale zamiast wybaczania olewamy zlych, innych i zajmujemy sie czyms nowym, fascynujacym, co nas porywa.
Taki bylem, jestem i bede.

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

Lwiczka9
Takie sa faktycznie Wodniki,i chwali Ci sie nieudawanie i szcerosc ...do bólu..:)Pewnie dlatego z Toba jest ciekawie:)

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Hienko..w brzuszku to ja mam ...bigosik..:))) Zaraz odpalam TV z meczykiem PSG-Real...mam dzis lenia...i tak mi dobrze,i tak mi rób:))) Jakis post dzis czy coś..? bo jakos mi on nie idzie...w srodku tygodnia nie lubie balowac:))) Czekolade wspólnie schrupalismy i uznalismy,ze to starczy:))

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

hiena
Bigos dawno nie jadlam...ja po amerykansku dzis hamburger:)...wlasnie widze ze sie zaczal ten mecz...real chyba znow wygra...ja nie poszcze...nigdy nie poscilam ale to byloby ciekawe wytrzymac te 40 Dni...np bez slodkiego albo seksu?;))...to milego wieczoru...

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Zaraz , zaraz.... Kapitanie to Ty masz niebawem urodziny albo miałeś kilka dni temu. No to STO LAT! Kapitanie Żeglugi Wielkiej ;-)

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

Kpt.Wojtek
Wenus napisał/a
Zaraz , zaraz.... Kapitanie to Ty masz niebawem urodziny albo miałeś kilka dni temu. No to STO LAT! Kapitanie Żeglugi Wielkiej ;-)
Juz mialem, dzieki , pewnie bede tyle zyl bo moj dziadek  mial 99 ja umarl, a babcia 97lat.