Szczęśliwych walentynek życzę wszystkim forumowiczom! :)

Szczęśliwych walentynek życzę wszystkim forumowiczom! :)

Szczęśliwych walentynek życzę wszystkim forumowiczom! :)

Re: Szczęśliwych walentynek życzę wszystkim forumowiczom! :)

Przyłaszczka
Ten post był aktualizowany .
Śliczne. Dziękuję, Szuwarku. Tobie także życzę, żeby te Walentynki były cudowne ❤️
🦋🦋🦋

Re: Szczęśliwych walentynek życzę wszystkim forumowiczom! :)

A to moje słodziaki w Walentynki dały sobie buzi na przywitanie.
Yoko to ta buraska i Cezar .Ciepło się zrobiło w Walentego ,to kotki już wychodzą na dłuższe wojaże.
Pomyślałam że akurat zdjęcie na Walentego idealne dla zakochanych. A ta buraska to znajda której miało nie być ,zawsze 10 minut przed budzikiem stoi mi nad głową i rusza wyłącznikiem od lampy ,ćwiczy moją cierpliwość.
Wszystkiego Najlepszego dla zakochanych nie tylko od Święta ,ale cały czas, bądżcie w miłości ,bezpieczeństwie i zaufaniu do Świata i siebie
Na zdjęcie wszedł but który przezimował na tarasie ,nie zwracajcie na niego uwagi
Buty te służyły na działkę ,więc ostały się na tarasie ,zimno im chyba było przez zimę

Re: Szczęśliwych walentynek życzę wszystkim forumowiczom! :)

Przyłaszczka
Kawusia napisał/a

[...]
Piękne masz kotki. To bardzo mądre zwierzęta
🦋🦋🦋