Szuwar a ty to nie mógł byś przeprosić Brunetki?

Szuwar a ty to nie mógł byś przeprosić Brunetki?

Re: Szuwar a ty to nie mógł byś przeprosić Brunetki?

rozalka
Też lubię Brunetkę i szkoda, że jej tu nie ma.

Re: Szuwar a ty to nie mógł byś przeprosić Brunetki?

dziewczyna z perłami
Ja jej nie lubię z wzajemnością. Możesz ją ściągnąć na prywatną pocztę i nie męczyć nas szantami.

Re: Szuwar a ty to nie mógł byś przeprosić Brunetki?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka

Re: Szuwar a ty to nie mógł byś przeprosić Brunetki?

dziewczyna z perłami
Nie wszyscy mnie lubią i ja nie wszystkich lubię, np. ciebie nie lubię.
Szuw sam odpisze, ale nie podbieraj go na wysokie przymioty sprawiedliwych wyborów.
Pisz z brunią na maile.Ona się nie może tego doczekać.

Re: Szuwar a ty to nie mógł byś przeprosić Brunetki?

Wspomnienie

Re: Szuwar a ty to nie mógł byś przeprosić Brunetki?

rozalka
Nie trzeba się lubić, żeby kulturalnie rozmawiać:) Można też kulturalnie się omijać, żeby nie tracić energii na bezsensowne utarczki słowne:) Nie wiem, czy Szuwarek powinien przeprosić Brunetkę, ale mógłby do niej mrugnąć oczkiem i rozmiękczyć jej serce swoim urokiem osobistym:)

Re: Szuwar a ty to nie mógł byś przeprosić Brunetki?

Kawusia
rozalka napisał/a
[...]
Faceci to jednak są biedni ja Ci powiem,bo nigdy nie wiedzą o co się kobiety na nich gniewają.To jakaś zbiorowa epidemia sklerozy która dotyczy chłopów.
1234 ... 8