Histeria glutenowa

Wspomnienie

Coś o histerii glutenowej, nie warrto ograniczać profilaktycznie :)

Re: Coś o histerii glutenowej, nie warrto ograniczać profilaktycznie :)

Honey
Dzień dobry bardzo :) ale Cię zainspirowało !

ps,błonnik jest w roślinach,a probiotyki są w kapuście kiszonej i barszczu
///////////////////////////////

Re: Coś o histerii glutenowej, nie warrto ograniczać profilaktycznie :)

Re: Coś o histerii glutenowej, nie warrto ograniczać profilaktycznie :)

kapitanwojtek
Dziewczyny, przestancie panikowac z tym glutenem >:DDD Ja od wczesno modzienczych lat uzywam rozpuszczalnika C2H5OH i nie mam z nim problemu >:)  Trzeba tylko dobierac odpowiednie dawki i nigdy podczas codziennej neutralizacji nie uzywac produktow ponizej 35% >:)
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Coś o histerii glutenowej, nie warrto ograniczać profilaktycznie :)

Honey
Lothar. napisał/a
>;)
To prawda Kropelko >;) zainspirowało :) bo co złego jedli nasi przodkowie? Jedzenie powinno być urozmaicone aby dostarczyć wszystkich potrzebnych "surowców" Gluten był jedzony przez tysiące lat i dlaczego nagle jest szkodliwy?
Właśnie! powinno być urozmaicone, a powiedz mi jak wygląda jadłospis dzisiejszego "szczura w wyścigu cywilizacyjnym"? Jak nie fast food'y to mięcho i chleb bo najszybciej. Potrawy które ostatnio gotuję zajmują sporo czasu,więc nie dziwota,że człowiek w pośpiechu łyka tzw cokolwiek, a to cokolwiek to właśnie gluten,cukier i białko zwierzęce.
Takie cokolwiek zbierane latami w organizmie powoduje szereg chorób.Dawniej z tego co słyszałam ludzie jadali raz w tygodniu mięso i tu się zgodzę,że było zdrowo.Gluten im nie szkodził bo jedli sporo różnych kasz i zielska, nie było chemii i non stop glutenu więc kosmki w jelitach nie zanikały powodując zaburzanie wchłaniania.

Re: Coś o histerii glutenowej, nie warrto ograniczać profilaktycznie :)

rozalka
Ale za to chleb wyrzucić z diety ze względu na ogromną ilość chemii:) Do tego wyeliminować z tego samego powodu: ketchup, majonez, kabanosy, sery pleśniowe, słodycze, wędlinę, sery żółte, napoje wszelkie gazowane i niegazowane, soki i niesoki, śliwki suszone, jogurty:) No to z grubsza:)

Re: Coś o histerii glutenowej, nie warrto ograniczać profilaktycznie :)