Histeria glutenowa

,-2

Re: Coś o histerii glutenowej, nie warrto ograniczać profilaktycznie :)

,-2

Re: Coś o histerii glutenowej, nie warrto ograniczać profilaktycznie :)

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Nawet już nie chodzi o sam spadek wagi ,ale ile zdrowsza będziesz.Podziwiam Cię za silną wolę i upór..
Sama też jestem w ciężkim szoku :)) ale hmm ten upór we mnie jest z pożytkiem,bo na złość służbie zdrowia nie dałam się ciąć,ani haratać antybiotykami ni żadną chemioterapią. Zaczęło się od sody oczyszczonej,cebuli i jaglanki i jest poprawa.
Jak mnie rodzony Tatuś zobaczył po pierwszym spadku wagi to wspólnie z macochą pomyśleli o raku,a ja w duchu kwitnę,mam tyle energii że mnie rozpiera.
Nie wiem tak do końca co mi jest i nawet chyba nie chcę wiedzieć. Jedno jest pewne Eutyrox który przez ponad 8lat utrzymuje mnie przy życiu z drugiej strony sprzyja dewastacji organizmu więc trzeba się w końcu było oczyścić z paskudztwa:)
///////////////////////////////

Re: Coś o histerii glutenowej, nie warrto ograniczać profilaktycznie :)

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
,bo jak ja przychodzę zmęczona po całym dniu to patrzę żeby coś zrobić na szybkiego ,i się najeść.
i o taki młyn mi właśnie chodziło w żywieniu fast food'owym-nie ma sił i czasu. Można temu zaradzić.
Kiedy ma się Kawusiu więcej czasu i chęci można sobie po przygotowywać różności typu sałatki,kasze,czy pieczywo.

ps.hm gdzieś wyczytałam że chleb bezglut szybko schnie i dobrze go pokroić i zamrozić.Wprawdzie nie zauważyłam szybszego schnięcia, ale z mrożeniem super pomysł.Ja swój chleb mam tydzień chyba,bo nie jem codziennie, a jak już jem to słownie jedna kromeczka i jestem syta.
///////////////////////////////
,-2

Re: Coś o histerii glutenowej, nie warrto ograniczać profilaktycznie :)

,-2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey

Re: Coś o histerii glutenowej, nie warrto ograniczać profilaktycznie :)

Honey
Nie mogę i nie chcę zasilać energią tego co aktualnie od lipca tamtego roku doświadczam, to może mieć też związek z Kundalini, która jest ze mną na dobre i złe. Cieszę się niejednokrotnie przez łzy cierpienia.

ps.spytaj Wojtka jak boli przepalanie tą energią
[...]

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Honey napisał/a
[...]

Ana ma rację powinnaś się dzielić z innymi tą wiedzą.Kundalini czytałam o tym
1234567